Jemig wat een verschrikkelijk nieuws. Dit hoop je echt nooit te horen te krijgen. Ik ben er altijd zo bang voor! Echt heel mooi die tattoo en die armbanden. Ik wens je heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Ik had het artikel nog gelezen en vond het enorm erg.. Verschrikkelijk gewoon. En nu zie ik dit. Ik herkende hem meteen van ergens, en dacht aan het artikel, maar was niet zeker. Tot ik naar beneden scrollde.. Tranen in mijn ogen.
Meisje, meisje.. Ik ken je helemaal niet, maar ik heb je verhaal gelezen met kippenvel op mijn armen. Uit jouw woorden spreekt zo veel liefde! Jullie hadden iets waar heel veel mensen alleen maar van kunnen dromen en nu ben je het kwijt. Wat vreselijk oneerlijk!
Ik wens je alle sterkte toe die je nodig hebt om dit te verwerken. Ik kan niets anders zeggen, niets wat je helpt, maar ik denk aan je.
Dikke knuffel!
tamaramt
Geplaatst: 05-03-15 21:11
geen woorden voor om de pijn te verzachten.... Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte en steun gewenst in deze moeilijke tijd
Cilli96
Geplaatst: 05-03-15 21:12
Oh wat verschrikkelijk! Echt geen woorden voor.. heel veel sterkte!!
Jeetje, wat verschrikkelijk, wat heftig! Héél erg veel sterkte!
xCaitlin
Geplaatst: 05-03-15 21:23
Tranen in m'n ogen... Wat vreselijk voor je, heel veel sterkte nu en de komende tijd!!
chrispy
Verschrikkelijk ! Heel erg veel sterkte voor de komende tijden !
Ik weet helaas precies hoe het is om op deze manier je vriend/ liefde van je leven te verliezen. Mocht je behoefte hebben je mag mij altijd een pb sturen.
different1
wat een vreselijk triest verhaal :'( kippenvel over m'n hele lijf. Wat een liefde spreekt er uit je woorden.