Almelose Ruiterdagen 2015!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Setteli

Re: Almelose Ruiterdagen 2015!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 13:21

ik mag ook in de finale B starten. Heel leuk en niet verwacht!

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 18:59

Iedereen sicces morgen in de.finale. misschien komen wij wel even kijken.
We hebben trouwens geld terug gekregen echt petje af

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 20:17

Wij mogen ook in de L1 finale rijden! :D we hebben er zin aan.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 08:17

Iedereen die de finale mag starten heel veel succes. Voor ons zit Almelo erop. Volgend jaar gaan we weer maar dan een lang weekend en geen hele week meer!

wilma12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 09:30

Dat is ook prima toch alleen zijn de reguliere rubrieken door de weeks! Ik ga vanmiddag nog mijn laatste bonnen opmaken en mijn hoofdstel nummer inleveren. Om15.15 is nu toch gewoon een klassiek parcours? Dan ga ik daar nog even kijken!

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 10:41

Wij gaan vanmiddag ook nog even kijken.

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 14:44

Vanmorgen finale in de B gereden. Fijne proef gereden, maar nog steeds ruimte voor verbetering. Ik had 187 en 191 punten en ben 15e geworden. Helemaal tevreden, Phoebe is nog jong. Van tevoren had ik niet eens gerekend op een finaleplek.

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 16:08

Kampioen!!!!

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 16:29

SaskiaKur schreef:
Kampioen!!!!

Van harte gefeliciteerd!!! *\o/* Heb je nou ook dat dressuurzadel gewonnen? Ik had zoiets gelezen op FB?

Ohh hopelijk gaan we volgend jaar weer, hangt er een beetje vanaf wanneer het valt. Op FB staat OVB dat het van 17 tm 26 juni is, dat komt ons niet uit :( Pap is dan jarig en groot feest. Is ook leuk maar ARD en 50 jaar jubileum dat wil je ook niet missen!

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 16:32

Saskia van harte!!! Wat een gaaf beest!! Zag m bij de prijsuitreiking haha

Wat had je rare punten in de l1 of niet? Veel verschil...

Esprit4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 16:40

Saskiakur
Ik heb jou geschreven
Wat heb jij een gaaf paard zeg gewoon wauw!

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 16:42

lucifertje schreef:
SaskiaKur schreef:
Kampioen!!!!

Van harte gefeliciteerd!!! *\o/* Heb je nou ook dat dressuurzadel gewonnen? Ik had zoiets gelezen op FB?

Ohh hopelijk gaan we volgend jaar weer, hangt er een beetje vanaf wanneer het valt. Op FB staat OVB dat het van 17 tm 26 juni is, dat komt ons niet uit :( Pap is dan jarig en groot feest. Is ook leuk maar ARD en 50 jaar jubileum dat wil je ook niet missen!

Nee is echt schandalig. Ik was naar secretariaat heen gegaan hoe het zat ivm hoogste score en toen opeens zeiden ze dat het alleen voor Z2 was. Echt schandalig....
Z1 kon het doen met peeskappen, nog niet eens een kampioensdeken

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 16:44

Adrienne93 schreef:
Saskia van harte!!! Wat een gaaf beest!! Zag m bij de prijsuitreiking haha

Wat had je rare punten in de l1 of niet? Veel verschil...

Zonde ja....
Alsnog had ze geen winnaarsproef hoor maar het jury verschil maakt het heel zuur

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 19:25

Nou dat is raar zeg. Er stond echt Z/Z2/ZZL!

30 punten verschil is wel heel erg veel idd maar ik vond de jurering deze hele week apart te noemen in bepaalde klasses

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 20:51

SaskiaKur schreef:
lucifertje schreef:

Nee is echt schandalig. Ik was naar secretariaat heen gegaan hoe het zat ivm hoogste score en toen opeens zeiden ze dat het alleen voor Z2 was. Echt schandalig....
Z1 kon het doen met peeskappen, nog niet eens een kampioensdeken

Facebook is geen officieel middel om prijzen over bekend te maken. Er is een fout gemaakt door de PR, en het is natuurlijk erg balen dat dit verkeerde opvattingen heeft gewekt, maar op de startlijst/uitslag stond duidelijk bij de Z2 finale het zadel. Dit komt omdat de Z2 finale eerder de kür op muziek was, waardoor de prijs daar groter was dan voor een 'simpele Z1 proef'.
Er zou later nog sprake zijn dat het zadel nu ging tussen de Z2 en Zz licht maar door de weinige deelname in het Zz licht mocht iedereen daar finale rijden waardoor het voor de Z2 finalisten een beetje oneerlijk zou zijn, omdat die er "harder voor gewerkt hebben".

Jammer dat je door deze fout valse hoop hebt gekregen, maar nogal ondankbaar om dan te reageren dat je slechts peesbeschermers kreeg. Andere rubrieken kregen dan bijvoorbeeld een deken maar geen peesbeschermers, dus je bent zeker niet benadeeld. Daarnaast kregen alle winnaars een goed gevulde envelop.

Ik vind het dus niet helemaal terecht dat je de organisatie hier dus een beetje zwart maakt, jammer dat je de dupe was van een fout, maar wees blij met wat je krijgt.
Om er maar even bij te noemen dat je een envelop met €150,- kreeg en peesbeschermers met een waarde van meer dan €100 .. Dus 'slechts peeskappen'?

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 21:44

Heb je netjes beschreven Brit. Al kan ik Saskia's gevoel wel begrijpen als je denkt een zadel te winnen zijn het " slechts " peeskappen.

Jammer Saskia voor de misvatting maar wel super goed gereden en mooie beesten mag je trots op zijn!

AlexAuto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-15 10:34

Alle prijswinnaars (maar ook iedereen die überhaupt iets mee naar huis heeft meegenomen :Y) ) wil ik hierbij feliciteren *\o/* . En uiteraard op naar het volgende jaar!

Het was voor mij vooral in de voorbereiding hard doorwerken - en ja, ook diegene die een webcam op het dressuurterrein wilden hebben mij aan het werk gezet }> . Maar uiteindelijk heb ik de Ruiterdagen met een voldaan gevoel afgesloten.

Via-via hoorde ik van de miscommunicatie en het bericht later op FB over het zadel. Britt heeft in haar eerste alinea de essentie beschreven wat er is fout gegaan. Ik vind het ook erg jammer - het had voorkomen kunnen worden. Het bewijst maar weer dat elk woord wat je communiceert zorgvuldig moet controleren.

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 13:36

Een foutje moet kunnen.toch is menselijk en tuurlijk is het balen. Maar de prijs die je gekregen heb is toch ook leuk.

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 17:43

Britt,
Zoals het op de site stond vermeld had ik er ook recht op. Facebook bevestigde dit ook.

Organisatie heb ok nergens zwart gemaakt. Vind het alleen niet normaal hoe mensen daar omgaan met hun fout of mis communicatie. Geen excuses kwam er af.

Ik heb alleen maar veel lof voor de organisatie. Super geregeld en service met die warmte! Kunnen veel wedstrijden veel van leren!

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 20:14

BrittOllie schreef:
Facebook is geen officieel middel om prijzen over bekend te maken. Er is een fout gemaakt door de PR, en het is natuurlijk erg balen dat dit verkeerde opvattingen heeft gewekt, maar op de startlijst/uitslag stond duidelijk bij de Z2 finale het zadel. Dit komt omdat de Z2 finale eerder de kür op muziek was, waardoor de prijs daar groter was dan voor een 'simpele Z1 proef'.
Er zou later nog sprake zijn dat het zadel nu ging tussen de Z2 en Zz licht maar door de weinige deelname in het Zz licht mocht iedereen daar finale rijden waardoor het voor de Z2 finalisten een beetje oneerlijk zou zijn, omdat die er "harder voor gewerkt hebben".

Jammer dat je door deze fout valse hoop hebt gekregen, maar nogal ondankbaar om dan te reageren dat je slechts peesbeschermers kreeg. Andere rubrieken kregen dan bijvoorbeeld een deken maar geen peesbeschermers, dus je bent zeker niet benadeeld. Daarnaast kregen alle winnaars een goed gevulde envelop.

Ik vind het dus niet helemaal terecht dat je de organisatie hier dus een beetje zwart maakt, jammer dat je de dupe was van een fout, maar wees blij met wat je krijgt.
Om er maar even bij te noemen dat je een envelop met €150,- kreeg en peesbeschermers met een waarde van meer dan €100 .. Dus 'slechts peeskappen'?

Dat FB geen officieel middel is snapt iedereen denk ik wel en het is altijd ovb van zet en druk fouten. Alleen is het zuur dat je denkt een dressuurzadel gewonnen te hebben en je het dan moet doen met 'maar' een paar peeskappen.
Ook denk ik dat iedereen hard gewerkt heeft, ongeacht het niveau :-)
Daarbij neemt het niet weg dat alles wat je wint en krijgt een hele mooie beloning is maar dat het even zuur is kan ik heel goed begrijpen!

De organisatie was weer top echt een heel goed voorbereid concours :-)

LK_2312

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 21:25

Mijn super week eindigde gisteren in een flinke domper. Ik was giga blij dat ik z1 finale mocht starten want had het voor de ruiterdagen nooit gedacht. De hele week ging veel beter dan verwacht.
Ook gisteren op het voorterrein liep hij fijn. Tot hij heel klungelig begint te doen in een appuyement. Ik rijd rechtuit en hij is gewoon goed kreupel! 2 minuten voor ik de baan in moest. Heb niet vaak zo verschrikkelijk gebaald.

Vandaag even gekeken en hij loopt nog niet volledig goed maar al wel veel beter. Ga ervan uit dat hij zich verstapt heeft.

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 21:27

Oh dat is echt wel flink balen zeg!! Hopelijk snel weer beter klumper!

Esprit4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 23:39

Dat is echt balen

LK_2312

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 19:30

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 19:37

Haha, goed bezig lotte!!

Ik ga voor een 50 jaar ruiterdagen emmer, die van 10 jaar terug doet hier in huis nog trouwe dienst :)