Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
we hebben er zin aan. SaskiaKur schreef:Kampioen!!!!
Heb je nou ook dat dressuurzadel gewonnen? Ik had zoiets gelezen op FB?
Pap is dan jarig en groot feest. Is ook leuk maar ARD en 50 jaar jubileum dat wil je ook niet missen! 
lucifertje schreef:SaskiaKur schreef:Kampioen!!!!
Van harte gefeliciteerd!!!Heb je nou ook dat dressuurzadel gewonnen? Ik had zoiets gelezen op FB?
Ohh hopelijk gaan we volgend jaar weer, hangt er een beetje vanaf wanneer het valt. Op FB staat OVB dat het van 17 tm 26 juni is, dat komt ons niet uitPap is dan jarig en groot feest. Is ook leuk maar ARD en 50 jaar jubileum dat wil je ook niet missen!
SaskiaKur schreef:lucifertje schreef:
Van harte gefeliciteerd!!!Heb je nou ook dat dressuurzadel gewonnen? Ik had zoiets gelezen op FB?
Ohh hopelijk gaan we volgend jaar weer, hangt er een beetje vanaf wanneer het valt. Op FB staat OVB dat het van 17 tm 26 juni is, dat komt ons niet uitPap is dan jarig en groot feest. Is ook leuk maar ARD en 50 jaar jubileum dat wil je ook niet missen!
Nee is echt schandalig. Ik was naar secretariaat heen gegaan hoe het zat ivm hoogste score en toen opeens zeiden ze dat het alleen voor Z2 was. Echt schandalig....
Z1 kon het doen met peeskappen, nog niet eens een kampioensdeken
) wil ik hierbij feliciteren
. En uiteraard op naar het volgende jaar!
. Maar uiteindelijk heb ik de Ruiterdagen met een voldaan gevoel afgesloten.BrittOllie schreef:Facebook is geen officieel middel om prijzen over bekend te maken. Er is een fout gemaakt door de PR, en het is natuurlijk erg balen dat dit verkeerde opvattingen heeft gewekt, maar op de startlijst/uitslag stond duidelijk bij de Z2 finale het zadel. Dit komt omdat de Z2 finale eerder de kür op muziek was, waardoor de prijs daar groter was dan voor een 'simpele Z1 proef'.
Er zou later nog sprake zijn dat het zadel nu ging tussen de Z2 en Zz licht maar door de weinige deelname in het Zz licht mocht iedereen daar finale rijden waardoor het voor de Z2 finalisten een beetje oneerlijk zou zijn, omdat die er "harder voor gewerkt hebben".
Jammer dat je door deze fout valse hoop hebt gekregen, maar nogal ondankbaar om dan te reageren dat je slechts peesbeschermers kreeg. Andere rubrieken kregen dan bijvoorbeeld een deken maar geen peesbeschermers, dus je bent zeker niet benadeeld. Daarnaast kregen alle winnaars een goed gevulde envelop.
Ik vind het dus niet helemaal terecht dat je de organisatie hier dus een beetje zwart maakt, jammer dat je de dupe was van een fout, maar wees blij met wat je krijgt.
Om er maar even bij te noemen dat je een envelop met €150,- kreeg en peesbeschermers met een waarde van meer dan €100 .. Dus 'slechts peeskappen'?