ovh jeetje wat naar allemaal, alles stuk voor stuk gelezen en wat moet jij trots zijn op jezelf! Wat fijn dat je hem nu weer lekker in zn eigen weilandje hebt !
Ik word zo vrolijk van jullie berichten , iedereen weer heel erg bedankt.
Hij is super door de dag heen gekomen , oogt nog steeds heel vrolijk eet als een bouwvakker en heeft Poow al weer flink onder de duim . Medicatie geven ging net weer goed , wel wat hij wat onrustiger met de inhaler.
En ik heb natuurlijk weer wat foto's als jullie dat leuk vinden .
Snackie, Hij laat het goed toe maar ik merk wel dat ik het eigenlijk niet moet doen als hij verwacht eten te krijgen. Hij is dan altijd al wat onrustiger en staat dan minder goed stil met puffen. Toen ik het vochtend zo'n 2 uur na het voeren deed stond hij aan een los touwtje te wachten tot het klaar was.
hoe lang moet je hem tegen zn neusgat houden? halve minuut ofzo? Ja met dat hooi, dat lust hij wel natuurlijk!
Poiuytrewq
Geplaatst: 28-06-13 20:51
aaaaah dat vlechtje in de voorpluk van poow. haha lief!
Mijati
Geplaatst: 28-06-13 20:52
hij ziet er echt met de dag beter uit.
Calice
Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-13 20:53
Snackie, Sowieso tot hij een paar keer goed geademd heeft, ik pomp als het ware het reservoir van de inhaler vol en hij moet hem leeg zuigen met zijn neus. Hij weet ook dat er nog een halve emmer vol seniores priores, muesli en biks staat .
Poiuytrewq, Poow is vandaag een imitatie van een eenhoorn .
TurboTinker
Geplaatst: 28-06-13 20:56
ach, als hij het maar braaf doet! en als het helpt. hoe lang moet je die volhouden trouwens? een week? 2 weken?