Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tyke schreef:Allemaal gefeliciteerd. Ik lees hier hele goede resultaten. En het tellen was vooral een genot op de rekenkamer. Veel winst toch wel en helaas ook wel grote verschillen soms........... Maar dat is jurysport.
Heb ook even teruggelezen ivm vroeg op en lange afstand. Bekijk het ook eens zo.: Degene die uit deze hoek van Brabant komen moeten de andere keren zo lang in de auto zitten. Dus is het net zo eerlijk om het een keer zo te doen.
Wat mij opgevallen is, is het een super organisatie geweest en is alles goed verlopen. Tja er gebeurt altijd wel iets maar is ook overal. Terrein was mooi ingericht.
Voor de paarden volgende week alvast succes. Ik hoop weer veel hoge punten in te mogen voeren.
Liep ook fijn. M1 ging minder goed, liep niet zoals ik het wilde hebben, 9e met 64,8, dus nét geen NK. Moet wel zeggen dat het niveau of hoger was, of ze puntten veel hoger. Afgelopen winter reed ik met andere pony M1, en toen was ik met deze score reservekampioen geweest 
Na de 1e ronde had Thara haar ijzer verloren, dus dat was nog even stress haha, gelukkig heeft de hoefsmit het er snel onder weten te zetten!
We zijn vrijdag naar de les geweest bij Jose en zondag HC gestart in Liempde met 198 punten als resultaat.
Gefeliciteerd!!! L2 is toch Hippiade