Brabantse Kampioenschappen Outdoor 2013

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

romyyxv

Re: Brabantse Kampioenschappen Outdoor 2013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-13 16:50

Jammer...

Ik was na mijn proef echt suuuper tevreden!
Niet perfect natuurlijk, maar wel heel netjes gereden.
Uitslag; 12e met 193 en 186!
Jammer genoeg dus niet door, maar ben nog steeds heel erg tevreden!

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 17:21

Hier ook terug!!
Heb voor mijn gevoel een hele fijne proef gereden en super tevreden!
Ben 8ste geworden met 201 en 187 !!
Vond het echt een super ervaring en ben heel blij met het resultaat!

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 17:46

Ik had vandaag een erg goede proef voor mijn gevoel,
Helaas stons fotograaf fotos te maken bij de ring naast mij en paard verschoot zo van het geklik dat hij er mega hard uit naaide langs alle ringen naar achter.
Heb het heel netjes kunnen herpakken en gedaan alsof er niks was, hierna ook geen spanning meer. Kreeg twee keer een 2 helaas. Wel het.commentaar dat ik het heel goed opgelost had en ik hem goed aan het lopen had.
Helaas halen de tweeen wel je cijfer omlaag.

Maargoed was 12de van de 40 in totaal en dat pas in een paar wedstrijden!!
Suuuper trots en op naar het L2 en de volgende kampioenschappen!

romyyxv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-13 17:58

Gefeliciteeerd allebei!

Sjee, wat jammer Anne..
Ik had ook van iedere jury een 3 voor rechts aanspringen in galop... (verkeerde galop)
Haalt inderdaad je punten erg naar beneden..

Mawo97

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 18:21

Gefeliciteerd allemaal!

Ik ben ook erg blij met onze resultaten! :)
Had voor mijn gevoel een iets mindere proef gereden als gisteren maar ben toch 9e geworden!!
Ik had 190 en 197 punten en ben er erg tevreden mee!
Mn pony heeft zich super gedragen en liep beide dagen erg fijn, een paar maandjes geleden was dat wel anders, dus ben erg trots op mijn pony! <3

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 18:35

Wat jammer ietjelover!!

loveyrsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:06

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:24

Allemaal gefeliciteerd. Ik lees hier hele goede resultaten. En het tellen was vooral een genot op de rekenkamer. Veel winst toch wel en helaas ook wel grote verschillen soms........... Maar dat is jurysport.

Heb ook even teruggelezen ivm vroeg op en lange afstand. Bekijk het ook eens zo.: Degene die uit deze hoek van Brabant komen moeten de andere keren zo lang in de auto zitten. Dus is het net zo eerlijk om het een keer zo te doen.

Wat mij opgevallen is, is het een super organisatie geweest en is alles goed verlopen. Tja er gebeurt altijd wel iets maar is ook overal. Terrein was mooi ingericht.

Voor de paarden volgende week alvast succes. Ik hoop weer veel hoge punten in te mogen voeren.

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:25

Leuk filmpje, jammer dat het vandaag minder ging.
Gefeliciteerd met de resultaten!

Ik heb vandaag ook nog een rondje geoefend, hij liep best fijn, was 2x eerste met 200 en 197.

elise21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:34

Ik ben gaan kijken vanmiddag bij het springen D en E pony's.
Ik heb ook foto's gemaakt dus als je wil kan ik kijken of ik een foto van je heb :D
Ik stond trouwens bij de M t/m ZZ!
Allemaal heel netjes gereden trouwens!

Mawo97

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:42

Tyke schreef:
Allemaal gefeliciteerd. Ik lees hier hele goede resultaten. En het tellen was vooral een genot op de rekenkamer. Veel winst toch wel en helaas ook wel grote verschillen soms........... Maar dat is jurysport.

Heb ook even teruggelezen ivm vroeg op en lange afstand. Bekijk het ook eens zo.: Degene die uit deze hoek van Brabant komen moeten de andere keren zo lang in de auto zitten. Dus is het net zo eerlijk om het een keer zo te doen.

Wat mij opgevallen is, is het een super organisatie geweest en is alles goed verlopen. Tja er gebeurt altijd wel iets maar is ook overal. Terrein was mooi ingericht.

Voor de paarden volgende week alvast succes. Ik hoop weer veel hoge punten in te mogen voeren.

Mij is ook de soms grote verschillen tussen twee jurys opgevallen. Hoorde van gisteren iemand die bij de ene jury iets van 200 punten had, kreeg na haar proef nog een compliment van die jury, maar de andere jury had ruim 30 punten minder gegeven, vind ik toch wel een beetje apart... maar wat je al zei, het is een jurysport.

En ik vond het ook echt super georganiseerd, het enige wat ik jammer vond was dat ze vandaag van de vooropstelling voor de ringen 9 tm 16 een z-ring hadden gemaakt waardoor de vooropstelling erg klein werd, was niet echt een probleem maar wel een beetje jammer;)

romyyxv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-13 20:55

Ja, die vooropstelling was inderdaad heeel erg klein...
Gelukkig hoefde ik daar niet haha

Ik vond ook de wc's erg vervelend.
Die konden ze beter iets dichterbij de tenten zetten haha

elise21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:58

De foto's zijn trouwens gewone foto's.
Ben geen fotograaf ofzo haha

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:07

Ja die vooropstelling was vandaag idd niet fijn!! Op een klein stukje waar iedereen nog even instructies kreeg...
Die WC's was echt stom! Gisteren gratis en nu ineens 50 cent...

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:07

Had trouwens veel foto's gezien, worden er bij alle ringen foto's gemaakt?

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:38

Niet bij alle ringen werden er foto's gemaakt... iets van 3,5,7 en 10 ofzow!

Ik ben ook weer terug! Heb heerlijk gesprongen maar helaas een pechbalkje op hindernis 8B! Hierdoor niet door naar de 2e manche maar ben toch maar eens 23e van de 72 geworden dus alsnog supertrots en heel erg tevreden als je kijkt naar voorgaande jaren (eerste keer een val en vorig jaar een weigering) We waren door naar dag 2 dus dat is nog het allerleukst *\o/*

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 22:31

Ik ben ook weer thuis rustig geinstalleerd voor de pc.
Terrein was idd super, en het was heel goed geregeld, enige nadeel die kleine 10minuten-baan. Dat ging écht niet.
Ik had ook 2 keer redelijk wat juryverschil, niet zo zeer in punten, maar in plaatsing. Met allebei de pony's bij de H jury in de prijzen, bij de andere niet.
Ik ben in het Z2 door naar het NK!! Was 6e, heel tevreden mee :) Liep ook fijn. M1 ging minder goed, liep niet zoals ik het wilde hebben, 9e met 64,8, dus nét geen NK. Moet wel zeggen dat het niveau of hoger was, of ze puntten veel hoger. Afgelopen winter reed ik met andere pony M1, en toen was ik met deze score reservekampioen geweest :')
Ietjelover, wat jammer! Grote fouten op een kampioenschap kosten je zoveel plaatsen met die 2 jury's en het niveau zo dicht op elkaar.

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 08:42

Iedereen gefeliciteerd!!! Jammer van de punt verschillen maja dat zal toch blijven denk ik

Regenpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 09:38

Ik ben zaterdag 18e geworden, met winstpunt dus ik ben super trots op mijn paardje!! Maar helaas dus niet door naar de zondag.
Mijn zusje was met springen en dressuur door naar de zondag, ze heeft super gesprongen! 4e van de dag en 5e in totaal!! :D Na de 1e ronde had Thara haar ijzer verloren, dus dat was nog even stress haha, gelukkig heeft de hoefsmit het er snel onder weten te zetten!
Dressuur ging ook erg netjes, alleen viel de uitslag een beetje teen, ze was 13e!

Nog complimenten voor de organisatie!!! Het was allemaal super geregeld, bedankt! :D

Roontje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 14:32

Heey, sorry dat ik me zo laad meld, ik wist niet dat er een topic was over de Brabantse Kampioenschappen! :+
Iedereen gefeliciteerd met de resultaten, en succes volgende week bij de paarden!

Mijn topper en ik waren gisteren Brabants Kampioen in de klasse D/E L2 geworden! Trots :D

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 14:54

Super Roontje_!!!! Gefeliciteerd!!

xOtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 15:31

Gefeliciteerd allemaal! Zelf ben ik helemaal vergeten een kijkje te nemen .. |o

Stal waar ik rijd hebben een aantal mensen moeten afzeggen omdat hun paard/pony droes had gekregen. Pech pech pech.

adnil35

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 08:24

Proficiat meiden!

Hoe gaat het met de voorbereidingen van de rest? Mijn voorbereiding is nu 3 dagen rust voor Donato, hihi :) We zijn vrijdag naar de les geweest bij Jose en zondag HC gestart in Liempde met 198 punten als resultaat.
Pak hem donderdag weer op onder het zadel (oefenen viertal), vrijdag longeren en dan gaan we zaterdag op pad :)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 08:49

Roontje wat gaaf *\o/* Gefeliciteerd!!! L2 is toch Hippiade 8-)

Knappe punten Linda *D

Ik had eigenlijk zondag mijn laatste oefenrondje voor de BK, maar zaterdagavond giga door mijn rug gegaan, ik kon niks meer dus af moeten melden -O-

Balen dat ik deze week moet trainen, want zaterdag is het al.....
dus is deze week megakillerpijnstillers met morfine erin en iedere dag 40 volt erop, lekkere voorbereiding zo, NOT -:(-

adnil35

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 08:57

Jeetje Linda, wat k.. Dan moet je nu alles uit de kast trekken: fysio? warm baden en doorbewegen?