BIT-talentendag 2 januari - clinic Adelinde Cornelissen wie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nancxxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:34

Leuk om jullie cijfers zo een beetje te horen!
Is het toch echt helemaal mijn eigen schuld dat ik niet door was omdat ik echt onwijs slecht heb gescoort bij de fitnesstest (maar 9,5 punten totaal, echt schaam me diep, had wel laag verwacht maar niet zo laag :oo ) Telde 2x mee dus itt maar 19 punten daarvoor..
Voor het rijden namelijk voor alle 4 de onderdelen een 8,5 <3 (totaal 34)
Dus een eindscore van 53 punten.

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:34

@Maaik, ik was toch wel erg blij toen ik doormocht naar de halve finale hoor :p Heb er zelfs nog een klein vreugdedansje bij gedaan :p

Ik heb naar mijn idee prima punten gekregen voor het sporten, ook veel complimenten gehad van Lammert, en op alle onderdelen van balans ook een 4 :)

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:35

georgeW schreef:
Tot onze verbazing had onze dochter (14 jr) erg slecht gescoord op de fit test....Ze is echt mega fit en had de andere testen (coördinatie, balans, ed) ook super gedaan!! Wel apart dat de scores zo laag waren...
Nog meer mensen die dat hadden??

yep, ik. Ik doe al heel veel aan mijn balans en scoorde 3,75 gemiddeld. Heb een nette houding van mezelf en scoorde op ballet ook 3,75. Boksen was maar 1,75, terwijl ik toch fanatiek aan het rammen was joh :+

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:37

Paardenmiep; ik heb het ook niet over iedereen. Ik heb inderdaad ook 1 persoon op zien springen en juichen en persoonlijk vind ik ook dat je zo hoort te reageren. Het is allemaal niet zo vanzelfsprekend. :D

paardenmiep

Re: BIT-talentendag 2 januari - clinic Adelinde Cornelissen wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:39

Nou precies, beetje blijheid is dan wel op zijn plaats toch :j
Wat raar dat ik veel berichten hoor van lage punten op de fittest :=

georgeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:40

Wel vreemd!! Heb de lijst nog eens nagekeken, ze heeft bij onderdeel 1 (bij Ferry/Lammert) een heel hoog cijfer (4,5) bij de rest (jongelui???) erg weinig!! Wel apart dat nog meer mensen twijfels bij de uitslag!

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:40

Rianne, zo laag vind ik die 3,75 niet als ik heel eerlijk ben. Ik heb ook veel complimenten ontvangen en maar een 2,5 gekregen. Persoonlijk denk ik gewoon dat de lat heel erg hoog lag. Ik zat overigens in groepje nummer 1 dus ze konden ons met niemand anders vergelijken dan ons 4.

Anniicka_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:41

Hoihoi!

Ik heb gister ook mee gedaan.. Op het rijden had ik op alle onderdelen een 7,5 en daar stond als commenteer 'heel netjes gereden' bij. Op het sporten heb ik 11 punten gescoord, ook ik had op het boksen 1,75 terwijl ik toch wel het idee had dat ik ontzettend m'n best stond te doen! Van lammert kreeg ik ook leuke complimenten vooral dat ik een sterk lichaam heb.

Volgens mij zat ik bij jou in de groep Anneloes!

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:43

Jij was met balans ook wel goed paardenmiep. Ik heb op alles een 4 behalve FI score. Weet jij wat dat inhoudt? Was jij trouwens ook van je bal af gevallen toen ze stoorden ;p

Annelies_vd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:44

Ik was er ook bij!

Heb heel veel mooie combinatie voorbij zien komen! Iedereen die meegedaan heeft gefeliciteerd met je resultaat!
Zo heb je toch wel weer wat voeding om aan het werken. Althans zo bekijk ik het. Ben met 56 punten geëindigd!
Was een leuke ervaring om mee te doen en heb het erg naar mijn zin gehad.
Ben wel benieuwd waar ik in het totaal van het geheel ben beland.
Maar een overall lijst zal er vast niet komen.

Heb ook al foto's gezien ;-) Altijd leuk!

thea1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:44

Ja de fittest ging bij mij naar mijn idee ook erg goed. Met name het onderdeel van Lammert en daar scoorde ik heel laag op terwijl hij en beide collega's mij complimenten gaven. Dus dat verbaasde me heel erg. Door naar de halve finale zou ik niet gaan hoor ook niet met die punten hoger. Daarvoor ging het rijden niet goed genoeg. Ben ook echt heen gegaan voor de ervaring van mijn paard en mijn eigen zenuw beheersing ervaring.
Maar was van die fit score beetje teleurgesteld, stom misschien hahaha.

Heb ook gedacht misschien in elke klasse iemand door laten gaan maar denk echt dat dat niet te doen was geweest en het ging ook niet om klasse maar om hoe je met je paard was. Mijn paard was enorm gestressed en ik super zenuwachtig maar ondanks dat vind ik dat ik nog nette punten heb. Denk dat ze toch echt wel verder keken dan het niveau.

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:46

Iemand een idee wat die FI score nou precies is?

nancxxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:46

Owja op mn protecol stond als commentaar; Keurig!! Succes!
Ben nog steeds superhappy van die superdag van gister

Anniicka_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:47

@rianneuhh ik heb dat ook op mijn FI-score! Ben wel benieuwd wat dat inhoud.. Ik ben 1 keer van m'n bal afgerold zal dat ermee te maken hebben?

@thea1978 ik kreeg ook complimenten bij lammert en op alles 3 punten bij hem behalve op
die FI-score

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:48

Haha jazeker Rianne, ik ben echt wel 4 keer van die bal af gedonderd :+ Gewoon blijven lachen en doorgaan :')
Ik heb geen idee wat fi score inhoudt, misschien iemand anders?

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:50

Dan heeft dat onderdeel lachen me echt genekt. Ik ben er niet 1x vanaf gevallen maar ze vonden dat ik te boos keek, concentratie denk ik. Maar dat stukje lachen was dus wel echt heel erg belangrijk! Mooi om te onthouden voor de volgende keer maar weer.

Maarja, je doet iets moeilijks, er loopt iemand je enorm te irriteren en tegelijkertijd proberen ze je mentaal van je voetstuk te halen :P Ik ga hard oefenen met vrieeeendelijk blijven lachen . :D

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:51

De FI score staat voor First Impression. Moet binnen 2 minuten na aanvang van de opdracht ingevuld worden. Staat dus voor hoe ze denken dat je het er vanaf gaat brengen :P

Ik was wat teleurgesteld in mn bokscijfers. Deed echt mn best maar was kapot (dag ervoor nog 38gr koorts)... Beetje jammer haha.

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:52

Ja dat is ook een beetje de bedoeling van die testen he, gefocussed blijven op je doel, positieve uitstraling, want wat je uitstraalt krijg je terug, ofzo! :D
En ja boksen was bij mij ook laag beoordeeld 2.25 volgens mij, maar ik was ook doodop en kon het allemaal niet meer met volle overtuiging doen :o

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:53

Oke, bij mijn FI bij balans had ik 3 en 3,75 gemiddeld, bij loopscholing 2 en 2,75 gemiddeld, ballet 3 en 3,75 gemiddeld, en boksen 2 en 1,75 gemiddeld. Ik scoor dus elke keer toch hoger dan ze dachten. :P

Anniicka_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:54

Nou fijn om te weten dat ze denken dat het niets zou worden :p

@royaltjuh dat had ik hetzelfde, ik zat bij jou in de groep!

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:55

Anniicka_x zat jij links van mij op de bal?? Dan weet ik het idd wel... vroeg ie nog naar ons niveau! :)

Anniicka_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:59

@royaltjuh ja klopt! Hij zal wel gedacht hebben haha :P ik bleef iedere keer zitten tot die laatste keer wilde net m'n voet neerzetten toen hij me aanduwde, ja toen rolde ik om haha.. Niemand van onze groep was door hè

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 00:00

Mijn sporten is ook slecht beoordeeld.. Terwijl ik toch écht extra m'n best heb gedaan voor mijn gevoel. Vooral met boxen :Y) En dat is het slechts beoordeeld.. Balen, maar volgende keer beter!
Een paar (niet zo best gelukte foto's gemaakt door mijn (wel hele lieve) mama :') Die foto kan ik hier trouwens niet plaatsen haha, die gemaakt is daar.
Afbeelding
Afbeelding
Ik stoor mezelf trouwens wel aan mijn zit... nog wat aan werken. ;)

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 00:01

Ik had volgens mij bij allemaal een 4 haha
Verder 2en en 1en xD

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 00:01

Volgens mij is boksen bij iedereen minder beoordeeld.
Maar denk dat dat ook het verste weg ligt van paardrijden van alle vier de onderdelen..

Leuke foto's flooredking!