Conny_ schreef:Op de NOS staat nu: Vanaf 15.40 Indoor brabant. Dus ik ben benieuwd.....
komt goed uit dr is nu pauze tot kwart voor, dus iedereen fingers xsd
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nobility schreef:Ik snap het gewoon niet. De wereldbeker finale's in Nederland, wat toch wel een eer is lijkt mij. En er wordt gewoon bijna niks mee gedaan. Zo iets zend je toch uit?
Cayenne schreef:De NOS is nooit betrouwbaar geweest met dit soort dingen, dus ik snap alle verbazing niet?
Olympus_ schreef:Cayenne schreef:De NOS is nooit betrouwbaar geweest met dit soort dingen, dus ik snap alle verbazing niet?
Komt voort uit teleurstelling. Heel paardenliefhebbend Nederland is blij dat er een piepklein beetje aandacht wordt besteed aan de Wereldbekerfinale Dressuur en Springen in Nederland, wat opzich al uniek is en dan komt dit er tussen. Het is onze regering en het is belangrijk ja, maar echt nieuws is er (nog) niet. Vooralsnog zijn het alleen maar speculaties.
nobility schreef:Mizz_mol schreef:Als er championsleage voetbal was geweest.. had de NOS dit waarschijnlijk niet tot in de triestigheid herhaald...
Inderdaad! Of als het Nederlands elftal moet voetballen.Denk dat dan het NOS kantoor wordt platgegooid!