[Deel 2] MacRider Cup 2012, Wie doet er mee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Seasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 19:02

germie schreef:
Huh, 1 paard, 1 ruiter en dan aanmelden in 2 klasses? mag dat?
1 paard, 2 ruiters en 2 klasses kan ik nog voorstellen.

Ik heb geen idee. Ik dacht ook van... Huh?! Dat is ook niet helemaal eerlijk. %)

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 19:03

germie schreef:
1 paard, 2 ruiters en 2 klasses kan ik nog voorstellen.

Dat mag dus niet. Heb ik namelijk naar geinformeerd omdat ik 2 amazones heb rijden op mijn paard.

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 19:07

Anthonia_ schreef:
mijn filmpje is aan t uploadenn
11%

:)

Anthonia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 19:14

hij is er :) is natuurlijk vooral op mij gefilmd maar jou commentaar staat er ook op dus ik hoop dat je er wat aan hebt
http://youtu.be/umJp9zEY0cw

ik hoop dat de kwaliteit nog wat beter wordt :\

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 19:53

haha ja erg op jou gefilmpt maar het is idd welleuk om terug te kijken ;)

leuk!
Laatst bijgewerkt door Tinkels op 29-02-12 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Seasons

Re: [Deel 2] MacRider Cup 2012, Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:05

Leuk om te zien, hoe dat in zijn werking gaat. :j

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:08

Op de filmpjes die ik tot nu toe heb gezien is het ook zoals ik het eigenlijk verwacht. Ik heb er wel zin in, wordt wel zenuwachtig van het idee dat ze iets kunnen gaan zeggen wat ik moet doen wat nog niet goed lukt ofzo haha maarja we zullen zien. Ik heb in ieder geval nog 3 weekjes op de puntjes op de I te zetten..

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:10

Ik mag zaterdag. Ik heb er vandaag voor het eerst weer een half uurtje op gezeten sinds donderdag. En donderdag had ik springles dus niet eens dressuur :')
Lig al vanaf vrijdag met griep op bed maar hoop zaterdag gewoon te kunnen starten :)

Ziet er leuk uit Anthonia

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:11

Hier hetzelfde, superlise. Heb er ontzettend zin in. Maar ben toch ook wel benieuwd naar wat voor commentaar we krijgen.

Leuk filmpje, Anthonia.

anais96

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 21:43

Succes hebbesje!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 22:01

Ik kan even zo gauw de laatst geupdate lijst niet vinden.
Ik heb me toch maar aangemeld in Warnsveld, 18 maart. Geen idee of we talent hebben en/of kunnen tonen, maar we zien wel. Er zijn dat weekend ook geen weekenden in de buurt, dus dit vult mooi een leeg weekend :j

Heb me aangemeld in het Z, maar hoorde van mijn schoonzusje dat ze dan vooral Z2 oefeningen vragen. Nja, galopapp kan meneer nog niet, vliegende wissels wel :j

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 22:25

Bij ons lieten ze alle Z combinaties de wissels doen meende ik... galopapp, kan ik me niet herrinneren!

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 22:33

FunkyMistiC schreef:
Xsander schreef:
Ik vond het een leerzame avond!
Ze begon meteen over mijn zit en zadel, geheel terecht!
We wouden er ook al wat aan doen, maja tijdgebrek enzo.. maar we gaan er zo snel mogelijk mee bezig!
Zijn er ook nog foto's gemaakt? (st.Johannesga)

He, dan zat ik bij jou in het groepje geloof ik! :)

Ja dat denk ik! :) Opzich wel jammer he dat ons groepje kort was..

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 22:51

Jah ging zomaar voorbij idd..

_Pien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 22:52

[quote="Tinkels"

Wat heb jij een MEGA mooi jasje zeg! Super!
Aan de zijkant vond eigenlijk iedereen dat jij door moest... daar heb je niets aan, maar misschien geeft het je nog een goed gevoel.

Hierbij blijkt maar weer dat ze echt niet naar de kwaliteiten van de amazone keken maar meer naar het paard...[/quote]

Thanks!!! Tinkels :D :D

Zelf samen laten stellen en super blij mee, heeft me wel een rib (of 4) uit mn lijf gekost maar dan heb je ook wat :o

Wat aardig van je dat je dat zegt!
Ik had het zelf wel al een beetje verwacht omdat ik dit commentaar hier in dit topic al eens eerder had gelezen, maar wij laten ons niet uit het veld slaan en vind dit soort dingen altijd leuk dus dan moet je mee doen ook.
En gelukkig heb ik zelf wel een goede zelf reflectie om mij wel in het commentaar te kunnen vinden. Vind het jammer maar geen man overboord, dan moet ik maar met haar gaan springen (zo is ze ook gefokt ;) ) en we gaan gewoon lekker door rijden op naar het ZZ-licht.

Het is super leuk opgezet en ze waren bij ons afgelopen maandag heel spontaan en gaven leuke aanwijzingen daarom zou ik zo weer mee doen als ze bijvoorbeeld volgend jaar weer zoiets gaan organiseren.

anais96

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 22:53

Tinkels schreef:
Bij ons lieten ze alle Z combinaties de wissels doen meende ik... galopapp, kan ik me niet herrinneren!

In het Z2 zitten toch wissels? Wel banketstaaf voor de Z1-ers, maarja, die moeten het toch ook een keer gaan doen :)

_Pien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 22:54

Katja schreef:
Bij ons op stal waren het zeker niet de beste paarden die doorgingen maar een fantastische ruiter op een slecht paard zal uiteindelijk vastlopen in de competitie dus het paard moet wel een bepaalde kwaliteit hebben.

Daar heb je zeker gelijk in, vandaar dat ik mij wel kon vinden in het commentaar en heb dan liever dat ze het maar gelijk eerlijk zeggen in het begin dan later thuis komen van een koude kermis.

anais96

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 22:55

Roxxiejj schreef:
Ik heb me toch maar aangemeld in Warnsveld, 18 maart. Geen idee of we talent hebben en/of kunnen tonen, maar we zien wel. Er zijn dat weekend ook geen weekenden in de buurt, dus dit vult mooi een leeg weekend :j

Heb me aangemeld in het Z, maar hoorde van mijn schoonzusje dat ze dan vooral Z2 oefeningen vragen. Nja, galopapp kan meneer nog niet, vliegende wissels wel :j

Als ik zo in je profiel kijk gaat dat zeker goedkomen!
Moet het toch even zeggen: Als je het maar niet te bont maakt! ( flauww :+ ) :')

_Pien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 22:58

anais96 schreef:
Roxxiejj schreef:

Als ik zo in je profiel kijk gaat dat zeker goedkomen!
Moet het toch even zeggen: Als je het maar niet te bont maakt! ( flauww :+ ) :')

Ik heb afgelopen maandag twee wissels moeten springen en een klein beetje drafwerk gedaan, meer niet en wij reden met z'n 2e en beide Z2. Heb meer buiten bij het losrijden gedaan dan binnen in de ring. :o

liesie55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 23:29

ik deed niet mee om te horen dat ik of mijn paard talent heeft.
mijn paardje loopt leuk en ik zit er netjes op maar nee ik weet zelf ook wel dat we geen talent hebben!
maar dat is niet erg!!!

toch ging ik met het allerbeste gevoel wat ik kon bedenken naar huis.
ze namen me apart en vertelde dat ze het een ontzettend fijn paard vonden wat met veel ontspanning een uistraling door de baan ging.
ze vonden dat ik een geweldige fijne houding had en met veel ontspanning reed.

dit is het allergrootste compliment dat je kan krijgen.
je weet dat je dan goed bezig bent en niks verkeerd doet met je paard.

helaas is mijn paard nog wat jong en nog niet sterk genoeg. maar dit geeft zeker extra power om zo door te gaan en samen beter te worden.
want samen beter worden is het leukste in de paardensport.

op weg naar huis blijf mijn lach maar op mijn gezicht staan en toen ik mijn paard op stal had gezet wist ik hoe blij ik met haar was!

alleen voor dit gevoel ben ik blij dat ik mee gedaan heb aan de mac rider cup!!!!

Noraly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 23:29

KletsKoekje schreef:
Hallo allemaal, ik meld mij hier ook graag.
Ik doe zaterdag 5 mei mee in Gameren (klasse L)
Ben erg benieuwd en ook niet bekend met de locatie. Helaas doet de site het momenteel niet dus
krijg ook geen goede indruk maar ga er van uit dat het goed te rijden zal zijn :)

*gaat nu de rest van het topic door lezen*

Ik ben bekend met de locatie, is mijn rijvereniging. Losrijterrein is momenteel gras maar word straks hetzelfde als de rijbak met eb en vloed bodem. Is een bak van 20x80 dus zowieso altijd 20x40 los te rijden mocht het nodig zijn! Ik moet zeggen maar ben bevooroordeeld dat ik het fijn rijden vind!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 00:21

Ik doe zondag ook mee, in half tenue hoewel ik ook jasje meeneem _O-

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 00:29

Ik weet nog niet hoe ik ga :') Ik wilde eerst gewoon met een net shirt maar nu ik lees dat ze het wel op prijs stellen... twijfel...

En als iemand zich als groom ofzo wil aanbieden voor zaterdag O:) Ga voor het eerst alleen op pad, spannend!!

Way_of_Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 10:33

Ik ben maar een beetje laat met mijn reactie.
Ik heb met mijn Way of Life de Mac Rider Cup gereden in Oostzaan bij Stal Taams.

Mijn paard is niet super spectaculair qua gangen, maar ben toch door in het Z!
Het werd wel vermeld dat mijn paard minder spectaculair is, maar omdat ik zelf (blijkbaar) erg vriendelijk en mooi ogend rijd, we toch door zijn, maar moeten we er wel echt aan trekken.
Prima! Ik ben zelf wel blij met een uitdaging, ik doe graag mijn best om een doel te bereiken.

Heb een aantal goede tips gekregen, qua tempocontrole en aanspanning van zijn buikspieren. Daar zijn we nu al flink mee bezig en er zit zelfs al vooruitgang in! Altijd leuk! Zo blijf je dus niet in je eigen ding hangen, maar kom je ook verder!

Ik heb zelf heerlijk gereden in die korte tijd, je moet laten zien wat je kunt, maar hoefde niets boven mijn niveau te doen. Wij reden met 6 personen, en hebben allemaal wel wat meegekregen.
Super leerzaam dus, en vooral erg leuk! Had zelf helemaal niet verwacht door te gaan, want in mijn groep reden er paarden, waardoor je ogen uit je hoofd vallen, en ik met mijn paardje van 1.60 met iets korte beentjes... Tja, dan moet ik toch altijd even slikken.
Maar door dit soort vooruitgang, ben ik toch erg trots wat Babe en ik hebben gepresteerd vanaf zijn 2e levensjaar toen hij in mijn bezit kwam tot nu toe!

Qua kleding ben ik gegaan voor witte rijbroek, wedstrijdblouse en een zwarte dunne bodywarmer. Mijn haar in de vlecht, paard in de vlecht met wit zadeldek.

Succes iedereen die nog moet!!! Geniet ervan, daar is paardrijden voor!! :D

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 13:12

@Way_of_life

Gefeliciteerd dat je door bent! Ik herkende je gebruikersnaam van een combinatie die door is met een paard genaamd Way of Life, dus ik dacht, dat kan geen toeval zijn! (uitslagenlijst)

Ik vind dat ze het echt heel erg leuk doen met het geven van aanwijzingen e.d. Je hebt er dan echt wat aan, ook als je niet door blijkt te zijn.