germie schreef:Huh, 1 paard, 1 ruiter en dan aanmelden in 2 klasses? mag dat?
1 paard, 2 ruiters en 2 klasses kan ik nog voorstellen.
Ik heb geen idee. Ik dacht ook van... Huh?! Dat is ook niet helemaal eerlijk.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FunkyMistiC schreef:Xsander schreef:Ik vond het een leerzame avond!
Ze begon meteen over mijn zit en zadel, geheel terecht!
We wouden er ook al wat aan doen, maja tijdgebrek enzo.. maar we gaan er zo snel mogelijk mee bezig!
Zijn er ook nog foto's gemaakt? (st.Johannesga)
He, dan zat ik bij jou in het groepje geloof ik!
Katja schreef:Bij ons op stal waren het zeker niet de beste paarden die doorgingen maar een fantastische ruiter op een slecht paard zal uiteindelijk vastlopen in de competitie dus het paard moet wel een bepaalde kwaliteit hebben.
Roxxiejj schreef:Ik kan even zo gauw de laatst geupdate lijst niet vinden.
Ik heb me toch maar aangemeld in Warnsveld, 18 maart. Geen idee of we talent hebben en/of kunnen tonen, maar we zien wel. Er zijn dat weekend ook geen weekenden in de buurt, dus dit vult mooi een leeg weekend
Heb me aangemeld in het Z, maar hoorde van mijn schoonzusje dat ze dan vooral Z2 oefeningen vragen. Nja, galopapp kan meneer nog niet, vliegende wissels wel
anais96 schreef:Roxxiejj schreef:Ik kan even zo gauw de laatst geupdate lijst niet vinden.
Ik heb me toch maar aangemeld in Warnsveld, 18 maart. Geen idee of we talent hebben en/of kunnen tonen, maar we zien wel. Er zijn dat weekend ook geen weekenden in de buurt, dus dit vult mooi een leeg weekend
Heb me aangemeld in het Z, maar hoorde van mijn schoonzusje dat ze dan vooral Z2 oefeningen vragen. Nja, galopapp kan meneer nog niet, vliegende wissels wel
Als ik zo in je profiel kijk gaat dat zeker goedkomen!
Moet het toch even zeggen: Als je het maar niet te bont maakt! ( flauww)
KletsKoekje schreef:Hallo allemaal, ik meld mij hier ook graag.
Ik doe zaterdag 5 mei mee in Gameren (klasse L)
Ben erg benieuwd en ook niet bekend met de locatie. Helaas doet de site het momenteel niet dus
krijg ook geen goede indruk maar ga er van uit dat het goed te rijden zal zijn![]()
*gaat nu de rest van het topic door lezen*