Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
SunNDLM schreef:@partoutz Haha netjes opgelost maar wel vervelend dat jij je paard kwijt was haha.
Als ik het zo hoor wil ik het liefste de stal met een open deur. Ze staat nu in een box van 3 x 6 en komt in een stal van 3.5 bij 3.5 binnenkort. Maarja die van mij meet maar 1.50 dus zou me niks verbazen als ze in een ponystal moet al is ze wel heel fors maarja. We zien wel. Is mz in combi met een andere week? Want dat is de keuze zeker nog beperkter?

Mandy_B schreef:Haha die van mij in een stalletje van 2,5 bij 2,5 gaat ook niet echt passen. Maar ik neem aan dat ze daar allemaal wel rekening mee houden hoor. Ze gaan echt niet een pony in zo grote stal zetten en een paard in zo kleine stal.

PartoutZ schreef:De weken worden georganiseerd door paardenmensen.
Ze zijn heus niet zo debiel om een reus van een paard in een kabouterstal te proppen
Dan wordt er gewoon gewisseld als je even aan de bel trekt.
M_D_H schreef:PartoutZ schreef:De weken worden georganiseerd door paardenmensen.
Ze zijn heus niet zo debiel om een reus van een paard in een kabouterstal te proppen
Dan wordt er gewoon gewisseld als je even aan de bel trekt.
dat snap ik...
maar mijn poown is dus niet zo reus maar wel een ongelovelijke... euhm... stalafbreker?![]()
en smalle gangetjes krijg je hem dus echt niet door heen
) ik heb echt een keizerlijke hoogheid als poown

)
of eigenlijk, pony wel mar die mag verder niet piepen