Ivonka schreef:
Oh, die aussies van Mieke, heerlijke honden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Daarom denk ik dat terugkoppeling over de kwaliteit van een clinic ook naar de clinicgever moet.
Was geen gevalletje overmacht en creatief schuiven met het programma, maar iets wat vooraf al fout was ingedeeld (degene die op mijn tijd ging, stond in 2 ringen op dezelfde tijd ingedeeld) en 's ochtends is veranderd.

Dan ga je helemaal met je tijd mee

orsini schreef:hey Allemaal,
Ik (Equi-Unity)heb tijdens in het weekend beide dagen clinics geven met mij paard; "Spelend leren" en "communicatie, begrip & vertrouwen" helaas had ik niemand om fotos te maken. Iemand van jullie toevallig wat plaatjes geschoten hiervan? Zou tof zijn!
Kim

maar ik heb ook demo's gezien die het niveau best kunnen hebben, maar totaal geen goede choreo hebben... Met een stukje goede muziek en een leuke uitwerking heb je de helft van het werk al
Veel demo's steken daar geen tijd in en laten maar gewoon 'wat zien'.. dat is jammer, je kunt ZO veel uithalen, ookal heb je geen hoog niveau ruiters of wat dan ook
Bovendien denk ik dat als je voor zoiets gevraagd wordt als professionele groep, je toch mag oefenen in een binnenbak als het paard er nooit eerder is geweest, en je van te voren ook af moet vragen of zo'n jong paard wel geschikt is voor een dergelijke show, met daarin ook in het achterhoofd dat je een show voor publiek neerzet en je het voor het (betalende) publiek doet.
)