Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

d0nnaa_dan schreef:Parador, ik vind je posts een beetje venijnig overkomen als ik heel eerlijk mag zijn. Alsof je de dingen die wij zeggen als kritiek opvat en daardoor in de verdediging schiet..
De dingen die wij zeggen zijn echt wel ergens op gebaseerd, dat zuigen we niet zo uit onze duim. We bedoelen het ook niet kwaad, of vervelend. Natuurlijk kunnen er nu dingen veranderd zijn!
Misschien ligt het aan mijn interpretatie, dat kan natuurlijk gebeuren met internet, maar wilde het je wel even zeggen omdat het me een beetje dwarszit.

parador schreef:_Roosmarijn_ schreef:Oakley kan / wil niet hoger dan 60 cm, ik spreek uit ervaring..en vond hem nogal stijf.
dan moet je Chris maar eens vragen of hij het voor wil doen.....hi kan het echt wel

)

d0nnaa_dan schreef:Oh, dus niet eens dagelijks? Wie gaven de overige lessen, Maarten en Sandra?
Hoe zat het met de douches?
Welk paard had je eigenlijk? Ik zou wel graag op Bling willen, die reed vorig jaar ook mee bij ons, en die deed 't allemaal heel leuk!

die was vorig jaar dezelfde week als ik en die komt aankomende week ook. Je weet vanzelf wie dat is
Aangezien mijn leren laarzen niet echt nog zijn ingereden
en ik dus vaak blaren en pleisters nodig heb haha