he meid gadver dat het nou weer tegenzit. wat een sduperlieve dierenarts zeg. hier wordt ook druk meegeduimt en gewenst dat het goed gaat woensdag. sterkte meis.
Ik hoop echt voor jullie dat de operatie helpt! Denk ook dat je erg dankbaar mag zijn dat je zo'n fijne dierenarts in de buurt hebt, want niet veel dierenartsen zouden dit voor een patient doen tegenwoordig!
Wat een enorme tegenvaller dat het van binnen zo slecht gaat, maar wat een ongelofelijk goed en lief aanbod van de DA's. Ik wens jullie al het succes van de wereld, en ik zal zeker voor jullie blijven duimen op de beste afloop
wonderworst_
Geplaatst: 02-11-10 01:01
waauuww wat een verhaal ik zit hier zo mee te leven met alles, de eerste keer dat het goed leek te gaan, de enorme terugval die jullie hadden, het plotselinge goede herstel ineens weer, nu weer een ontsteking opnieuw, en nu het geweldige aanbod van je DA.!!
heb echt onwijs veel respect voor jou! je hebt echt een ongelofelijk groot hart voor je paard, en cary mag maar blij zijn met zo'n super baasje!
ik ga voor jullie meeduimen dat alles woensdag goeg gaat, hoop dat dit weer een vooruitgang zal worden! hoop het echt voor jullie!!
Jeetje, wat een respect voor jou volharding en liefde voor je paardje. Dat je het opkunt brengen om haar voorop te stellen in elke beslissing die je neemt. En wat een top DA's dat ze dit voor je willen doen! Ik lees al vanaf je begin post mee en ga ook van nu tot donderdag voor je duimen dat alles goed gaat tijdens de operatie en dat ze er beter uitkomt dan dat ze erin gaat!!
oh_oh
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-10 21:59
Mijn vriend en ik hebben haar vanavond heen gebracht.
De DAen hebben mij gevraagd of ik er bij wil zijn. Ik bel morgenochtend op om te vragen hoe laat ze haar gaan opereren. Dat zouden ze dan ongeveer weten. Misschien dat ik besluit om er bij te zijn. Zo niet dan ga ik direct na mijn werk heen en ben ik bij haar als ze staat/ligt bij te komen van de operatie.
Wouw, wat bijzonder allemaal....ik kan me voorstellen dat je stikzenuwachtig bent! Ik vind operaties altijd wel mooi om te zien, maar kan me voorstellen dat het niet per sé van jou hoeft. Succes met je keuze hoor....ik ga ook duimen voor je!