Hallo allemaal, het was super vandaag op Paard en Koets. Capriola heeft zich goed gedragen en onze beide shows verliepen helemaal lekker! WE kregen mooie complimenten en hebben het zelf ook naar ons zin gehad. Het leukste paard van Nederland was onze buur in de stallen en het was ook echt een leuk paard!! Verder natuurlijk Ivonk gezien en Sandra van de Groningers en Joyce en Mariska van de gangenpaarden. Mariska maakte mijn stalgenootje die mee was nog even blij door haar op haar tennessee walker te laten voelen! Ik ga denk morgen nog even want ik heb vandaag maar weinig tijd gehad voor socializen hahaha! Anyway het was een heerlijke dag!
GAVE FOTO'S! Vandaag was een geslaagde dag, Nikki je foto's zijn mooi geworden! Morgen doe ik ze denk ik, vriendin nu hier dus niet zo leuk nu te doen
patrick76
Geplaatst: 13-11-10 23:52
wij ook weer thuis. Pierrot liet zich van zijn goede kant zien. Paar rondjes netjes gereden en toen toch nog even beetje gas gegeven. Veel complimenten gehad over de pony. Theo praatte alles mooi aan elkaar. Beurs en standjes vielen tegen. Weinig mooie ponymarathonwagens gezien. Wel staan swijmelen bij een tjech met hele mooie tuigen. Verder een stand gevonden met hele mooie dikke warme staldekens. Ben alleen merk vergeten. Kosten €165.Even boven de begroting .
Ivonka
Geplaatst: 13-11-10 23:54
Regine... en consorten
Even zo er wat uitgepikt hoor. Als alles klaar is zet ik het wel in dat andere topic
Gisteren met mijn vriendin en haar dochter geweest. Stands vielen mij zeer tegen. Er stonden er minder dan ik verwacht had en heel weinig nederlanders. Wel veel duitsers en britse standhouders gezien en gesproken. De demonstraties waren wel allemaal super om te zien, daar hebben we heerlijke uurtjes van genoten.
F_inley
Geplaatst: 14-11-10 09:17
Ga zo naar stal Saluut zijn witte voeten wassen Daarna bandages erom anders poept die er weer overheen En dan om 11 uur gaan we richting P&k. Heb er super veel zin in dus ben benieuwd
hey, ik ga over uurtje ook richting paard en koets. Hele week ziek geweest en lang getwijfeld, maar we gaan eigenlijk ieder jaar, dus moet het nu ook maar haha nee ben wel benieuwd wat er dit jaar allemaal te zien is.
Nouvel
Geplaatst: 14-11-10 09:32
Ja, was echt heel leuk! als grapje ontstaan en toen werd 'ie ook nog uitgekozen, echt heel gaaf!
Ik ga zo eerst de paarden doen en dan gaan wij vanmiddag weer richting P&K, mijn vriend helpt in een stand en dan ik nog even rondneuzen...
Nouvel dan hebben wij nog naast jullie gestaan bij de 4 span pony marathon.
darwin
Geplaatst: 14-11-10 09:46
Wij gaan vandaag ook nog een keer terug met Eros. Deze keer moeten we om 14.00 rijden. We hebben Eros vanmorgen al getrained in de hoop dat ie vanmiddag iets relaxter is en er niet zo vaak uitspringt in draf. Dus voor degene met camera die hem gisteren gemist hebben.........