Want wat is karate nou vs paardrijden
niks toch? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je kunt het misschien allebei doen, of alleen paardrijden, maar alleen karate... dan mist er toch iets.

Kan me altijd erg boos maken over het inlevingsvermogen van een ander, dat soms tot het vriespunt daalt.
Roane schreef:Ja, ze hebben katten, en eentje heeft een hond. Maar ze zouden nooooit zo doen, ze zouden er veeeel sneller overheen zijn. Want katten en honden zijn toch anders. Alsof ik er snel overheen wíl zijn, alsof ik huilend de klas uit wil lopen met m'n 21 jaar, alsof ik mijn best wíl doen op school. Maar het feit is gewoon dat ik psychisch op het moment aan gruzelementen lig (je moet me nou eens in een onverwachte situatie gooien, kun je lachen) en dan hoop je gewoon dat je je veilig kan voelen in een groep, maar dat valt tegen.
Maarja, dan zit in je zo'n klas waarin je gewoon voelt dat ze zich aan je ergeren, en dan weet je ook echt niet waar je zitten moet
het was JOUW paard en het is JOUW verdriet, kunnen ze daar niet tegen of hebben ze daar moeite mee jammer dan!Roane schreef:Ja, ze hebben katten, en eentje heeft een hond. Maar ze zouden nooooit zo doen, ze zouden er veeeel sneller overheen zijn. Want katten en honden zijn toch anders. Alsof ik er snel overheen wíl zijn, alsof ik huilend de klas uit wil lopen met m'n 21 jaar, alsof ik mijn best wíl doen op school. Maar het feit is gewoon dat ik psychisch op het moment aan gruzelementen lig (je moet me nou eens in een onverwachte situatie gooien, kun je lachen) en dan hoop je gewoon dat je je veilig kan voelen in een groep, maar dat valt tegen.
Maarja, dan zit in je zo'n klas waarin je gewoon voelt dat ze zich aan je ergeren, en dan weet je ook echt niet waar je zitten moet

hoewel ik niemand hoef te vertellen dat Sígur Bart niet is, en dat Sígur af en toe het bloed onder mijn nagels vandaan haalt, en ik al zes keer in twee dagen tijd heb geroepen; 'Ik wil Bart terug!' terwijl ik mijn veulen achterna zat...
Echt super
Je verdient het! Wat een knap varkentje