Leuk dat je haar haar originele naam hebt terug gegeven! Nou nog in originele staat terug krijgen Haha, ga er van uit dat het helemaal gaat lukken! Arm dier..
DancylOver
Geplaatst: 15-05-10 18:31
Wat goed dat je dit doet voor dat arme paardje, Dan krijgt ze teminste nog een kans, ik ben echt benieuwd naar opgeknapte foto's van je nieuwe paardje!
volg het nog steeds.. ben ook erg benieuwd hoe ze er nu uit ziet. Vind het echt super dat je dit doet zeg!!
Ayla
Geplaatst: 16-05-10 00:06
Jeetje.. wat heb jij een enorm groot hart zeg! ondanks dat het een heeel groot 'project' voor je is ga je er toch voor & daar heb ik zoveel respect voor!! heel veel succes met haar!
heb zojuist het gehele topic doorgenomen. Wat een respect voor jou dat je dit doet voor dit beestje! Ik ben benieuwd hoe ze er inmiddels uit ziet en hoe het met haar gaat verder.
leuk al die reactie's. Ik heb nog geen nieuwe foto's genomen momenteel is er weinig verschil te zien hoor ze komt bij, maar stilletjes aan.
Ze staan momenteel op de paddock omdat de weilanden gemest en gekalkt zijn. Zij mag regelmatig in de tuin grazen ( gramaaier heeft het begeven en mijn man wou dat ik er een paardje op liet grazen) Zij volgt mij los mee door een heel klein deurtje waar ze haar hoofd voor moet omlaag doen , maar ze geniet er wel enorm van hoor lekker alleen niet opzij moeten gaan voor de andere paardjes.
Ze heeft wel veel last van haar oogje aan de witte kant van haar hoofd, dus zijn we maar antibiotica aan het smeren.
Ik plaats binnenkort nieuwe foto's
wigke89
Geplaatst: 17-05-10 18:18
Mooi om te lezen dat je paardje vooruitgang boekt en dat ze je begint te vertrouwen
respect voor jou heel veel succes verder en ben benieuwd naar foto's
YvonneV
Geplaatst: 17-05-10 20:47
bayaatje schreef:
Hoi,
leuk al die reactie's. Ik heb nog geen nieuwe foto's genomen momenteel is er weinig verschil te zien hoor ze komt bij, maar stilletjes aan.
Voor jou is er weinig verschil te zien omdat je haar alke dag ziet. Wij zien misschien wel heel veel verschil
ik heb echt heel veel respect voor jou echt super dat je dit doet
luijs
Geplaatst: 18-05-10 12:40
he wat een rot mensen zeg dat je zo slecht kunt zijn voor je dieren maar super dat je der een kans geeft.. van mij was ook ondervoed toen ik m kocht heb rustig opgebouwd met voor om gevaar voor koliek te verminderen heb mais gegeven, veel verse wortels 30 kilo per week!! en 4 appels per dag vitamine spuit heb ik er ook gegeven en heb voer van garvo echt super vacht is helemaal hersteld!!! natuurlijk voer en dan voor musli mix fyto gold succes!!!