Paardenvierdaagse Epe! Ik ben al aan het aftellen!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

wammesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 20:10

EP4D schreef:
Ik vond de "Ontmoet & Groet" wel gezellig, en best een succes... Heb veel mensen leren kennen, waar ik de overige dagen nauwelijks gelegenheid voor heb

ok komen we bij jouw een bakkie doen! :D

Lady1969

Re: Paardenvierdaagse Epe! Ik ben al aan het aftellen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 20:12

Wij hebben met een stel van stal gereserveerd bij piet en Debbie, gewoon aan huis.
Staat een mobile home en plek voor een tent, paardjes lekker in de wei, prima dus!!!!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 00:08

EP4D schreef:
Ik vond de "Ontmoet & Groet" wel gezellig, en best een succes... Heb veel mensen leren kennen, waar ik de overige dagen nauwelijks gelegenheid voor heb

AHA nu wordt het me helder, Nickyu en ik zijn duidelijk op een ANDERE ontmoet en groet geweest! Gek, was wel op het startterrein, in zo'n grote tent onder zo'n bordje bokt.nl enzo maar wij zaten daar toch op het hoogtepunt wel met 4 man uh vrouw hoor :+

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 09:17

neh jos is nog even gedag komen zeggen
die hebben we gezien ;)

en die "vrolijke"dame weet je nog 8-)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 10:33

Ik sta op een pensionstal in Heerder. Vijf jaar geleden ben ik vreselijk aan het zoeken geweest omdat ik perse een goede plek wilde hebben. Ik zie een weilandje niet zitten, zou geen oog dicht doen zeker met noodweer niet. Deze pensionstal is echt een aanrader, mooie grote stallen, goed voer, weiland, warmwater etc. Kortom voor ons echt de nummer 1. Enige nadeel is dat ie 8 km van het startterrein zit, maar ik rij toch met de trailer heen en weer. We slapen ook in Heerde, lekker dicht bij stal.

Enne voordat iedereen roept das zeker duur?? Ik betaal van maandag t/m vrijdag 50 euro per paard inclusief alles!

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 13:04

Wij slapen idd op een adresje van een particulier in een mobile home en evt in tentjes. Het is toch even aftasten de 1e keer (vorige keren zijn we op en neer gereden). De paarden gaan 24h/7 in de wei. Hopelijk beter weer dan vorig jaar ;).

Wij wilden per se een plekje in Epe zelf, dat vonden we minder gedoe :o, Nu zitten we ± 1.5km van het startterrein.

Is die camping Livonia in Epe en is dat een SVR camping?

Wij gaan niet op blote voeten, ik doe de schoenen weer aan.

Wij wilden eigenlijk dinsdag heen rijden, paarden uitladen, zadelen en de 1e dag rijden. Anders moeten ze eerst wennen aan de slaapplaats, dan aan het startterrein en dan aan de rit. Gewoon in een keer door dus en dan 's avonds in alle rust laten wennen aan de plek en de wei :D. Onze paarden (2 KWPN-ers en één vuilnisbakkiekruising) hebben nooit raar gedaan. Niet op vreemd terrein, niet door karren, vlaggetjes, honden of wat je dan ook tegen kan komen tijdens de Eper. Beetje snurken en de godganse dag hinniken naar elkaar, dat was alles :D.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 13:05

Wij gaan wel maandag heerlijk op ons gemak, is toch wel 1,5 uur rijden, lekker de paarden en onszelf installeren en 'savonds een klein buitenritje!

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 13:07

Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik doe. Heb wel een slaapplaats voor mij en de pony maar ben ook op zoek naar een klein trailertje. Dus misschien ga ik wel heen en weer rijden, zit echt te twijfelen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 17:13

@ Daffodil, ooooooeh koppel je nu ineens aan je onderschrift :D Ben je er met dat gave beest van jou? :D

@ Laura, bedoel je nu heen en weer rijden tussen Veenendaal en Epe??

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 17:44

Ja....hoewel ik m even niet zo gaaf vind hoor, krijg m zomaar ineens met geen mogelijkheid meer op de trailer!!!! Gisteren 3,5uur bezig geweest om m erop te krijgen, de lol gaat er snel vanaf dan. Dat moet dus heel snel opgelost worden want ik kan geen kant op...

Wiske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 19:04

Mijn zusje zoekt nog iemand die met haar mee wil rijden tijdens de vierdaagse.
Stuur haar even een mailtje :) p_aula02@hotmail.com

Lady1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 21:17

Sees schreef:
Wij wilden eigenlijk dinsdag heen rijden, paarden uitladen, zadelen en de 1e dag rijden. Anders moeten ze eerst wennen aan de slaapplaats, dan aan het startterrein en dan aan de rit. Gewoon in een keer door dus en dan 's avonds in alle rust laten wennen aan de plek en de wei :D. Onze paarden (2 KWPN-ers en één vuilnisbakkiekruising) hebben nooit raar gedaan. Niet op vreemd terrein, niet door karren, vlaggetjes, honden of wat je dan ook tegen kan komen tijdens de Eper. Beetje snurken en de godganse dag hinniken naar elkaar, dat was alles :D.

Gut wat toevallig, zo wilde ik het ook doen, :D

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 21:42

_O-

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 21:44

Mijn paardje heeft meer stress als zij uit de trailer gelijk aan de rit moet beginnen, dan als zij lekker een dagje heeft kunnen wennen. Dan is ze meer gewend aan al die paarden en drukte om haar heen.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 21:53

BarbaLala en lady1969 haha:D.

Dat kan ik me ook voorstellen hoor maar omdat we de voorgaande jaren heen en weer reden, aamkwamen op het startterrein, zadelden en de ritten reden, denk ik dat het dit jaar ook wel gaat.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 22:09

Toch ga ik het liefst een dag eerder al naar Piet en Debbie, om dezelfde reden als Brainless.
Voor Linda is het anders véél te druk allemaal.

Dus ga ff kijken of er nog iemand van onze groep is (roos misschien?) die dat ook wil, dat ze niet alleen staat.

Lady1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 22:42

Roossiie rijd met mij mee.. dus denk niet dat die eerder gaat, ook al moet omdat ze dan nog een dag extra vrij moet nemen.

Mijn ervaring met de trektoch vorig jaar, lekker moe aangekomen heb je weinig te stellen als ze de wei opgaan, dna is er 1 ding belangrijk ,ETEUH!! ( en drinken natuurlijk)

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 22:54

Ow ok, dan zoek ik een ander.

Ik ben ook niet bang als ze de wei opgaan Diana, dat gaat wel goed, ze staan toch met dezelfde in de groep als thuis.
Maar daarvoor..

Voor mijn paard is het al heel stressvol om op de trailer te staan, vervolgens op nieuw terrein aan te komen, een rit van 20 km te rijden, veel andere paarden te ontmoeten, met zoveel andere paarden te rijden.

(En bovendien ook nog eens relaxed zijn met andere paarden, zowieso met het buiten rijden, en alle andere omstandigheden die voor jullie paarden als niet-stressvol worden gezien.)

Je kan je er waarschijnlijk weinig bij voorstellen, maar ik overdrijf niet en heb geen zin in een paard dat niet meer weet hoe ze het heeft, en voor mezelf is dat ook niet leuk.
Dat ik hier uberhaubt aan begonnen ben vind ik al heel wat eigenlijk :=

Lady1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 23:00

Jojh Flap is oko niet echt een held op de trailer, zolang het niet te hard gaat gaat het goed dus het wordt een lange rit....
Heb ook geen idee hoe hij het gaat vinden ,zovvel paarden vriendjes...dan kan mijn rustige vent je nog flink voor een verrassing zetten, we zullen het wel zien

1 ding weet ik wel!
Zodra het kan flink oefenen!!!!

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 09:29

nickyu schreef:
kan me jou niet herinneren :o

ik zat ook niet aan die tafel :+ :D , ik moest les geven tot 20.30 uur en was rond 21.15-21.30 op de plek en toen zag ik nog net 3 man aan die tafel zitten.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 10:32

michele schreef:
nickyu schreef:
kan me jou niet herinneren :o

ik zat ook niet aan die tafel :+ :D , ik moest les geven tot 20.30 uur en was rond 21.15-21.30 op de plek en toen zag ik nog net 3 man aan die tafel zitten.

veel meer hebben er ook niet gezeten
wel paar bokkers gezien aan de bar
maar niet veel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 21:47

Hoi Nickyu,
Ik en Hanneke zullen dit keer ook weer van partij zijn.

Zijn jullie van plan om weer op de zelfde camping te gaan staan of hebben jullie andere plannen ?
Heb al veel zin in, en ik ben ook al hard bezig om mijn Fjord er voor te trainen.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 22:29

Hey Joram !

Ja we gaan bij de zelfde camping staan !
gezellig dat jullie ook weer komen

had vorig jaar mail adres van haneke gehad maar die compleet kwijt geraakt .. heb m nooit meer kunnen vinden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 22:58

Vandaar, want Hanneke vroegde zich al af.
Zal even haar mail naar je pb.

Leuk dat jullie ook naar zelfde camping gaan, was ons heel goed bevallen.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 12:30

Ik ga ook in het weekend ervoor al heen met Boobs. Dan kan ik hem erheen mennen vanuit Apeldoorn namelijk en dan kan hij mooi een dagje uitrusten en zichzelf installeren :D