Marjoleiin schreef:Oo ik zie dat je in zuidlaren woont.
Staan er nu nog veel paarden en pony's dan?
Vorig jaar heb ik een KWPN veulen meegenomen, heel braaf beestje en was 100% gezond.
Staat nog genoeg hoor, maar de echte handel is nu wel afgelopen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anneliesdj schreef:Hmm, heb er wel even naar gestaard in de geest van 'er moet toch iets mis mee zijn', het ergste wat ik kon ontdekken was dat ie wat weke lendenen had. Vond die borstkas wel meevallen, dier is ook pas 3, kan nog best wat breder worden.
Ik heb hem overigens ook niet zien lopen, maar evengoed, hij is springgefokt dus zal vast niet bijzonder zijn. Was wel een braverik, stond erg geduldig op zijn ketting te sabbelen(maar waarom moet die eigenaar daar steeds zo'n ruk aan geven? Doet toch pijn...).
Vond het wel opvallen hoeveel volk er naar het papier en prijs vroeg en vervolgens heel lang bleven staren, volgens mij is 99% bang om een kat in de zak te kopen![]()
Maar om eerlijk te zijn, als ik het geld over had zou ik hem wel meegenomen hebben voor 6000.- (mits ie netjes loopt natuurlijk) als je ziet waar Berlin's gemiddeld voor weg gaan krijg je dat er wel weer uit.
Iessie schreef:
Ik heb even in het linkje gekeken maar jeetje deze is leuk...
Het is maar goed dat zuid laren aan de andere kant van NL is, ik zou me niet in kunnen houden.
Helaas geen eigen weilandje en nog een keertje extra stallingskosten zijn ook niet mis. Dat trekt mijn portemonnee niet.![]()
Ik vind het echt sneu die ''DK paarden''...Tuurlijk weet je dat het gebeurd maar zou er niet goed tegen kunnen denk ik.![]()
Ik denk dat je er beste leuke gezelschaps/recreatie pony's kunt kopen en misschien ook wel veulens, maar een duur paard zou ik daar echt niet durven kopen...