Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Ouwe schreef:Er komt dus echt een evenement? Pff, dan moet er wel een heleboel geregeld worden, misschien ook rondom het evenement (bijvoorbeeld vergunningen?) Ik meld me! Weet een klein beetje op dat gebied, dus als ik kan helpen..
Dorientjee schreef:hhaha fotograven zullen er genoeg zijn
Hebbesje schreef:Het terrein is wel groot genoeg. Maar is er dan ook voldoende plek voor te parkeren met trailers ed.?
Citaat:Parkeren:
Walibi World biedt op het terrein ruime parkeergelegenheid voor auto`s en bussen.
lieziej schreef:En er moeten dus kaartjes worden gekocht? Dan zou ik de prijs niet te hoog doen, maar kijken hoe ver ik zou komen met sponsors.. Bokt is namelijk best wel bekend
CandyQueen schreef:Wow veel bijgepraat.
Ik kan nog wel leuke & goedkope bands regelen als jullie willen.
& eig. ook nog wel vele andere dingen
x_Rebecca schreef:CandyQueen schreef:Wow veel bijgepraat.
Ik kan nog wel leuke & goedkope bands regelen als jullie willen.
& eig. ook nog wel vele andere dingen
Liefje, het terrein ligt zo ongeveer naast mn deur, dan neem jij je bands mee?
x_Rebecca schreef:lieziej schreef:En er moeten dus kaartjes worden gekocht? Dan zou ik de prijs niet te hoog doen, maar kijken hoe ver ik zou komen met sponsors.. Bokt is namelijk best wel bekend
Het zal ook echt niet superduur worden, maar we moeten wel minstens de kosten eruit halen (of iig. grotendeels.. )
x_Rebecca schreef:Het is inderdaad een hele klus.
Zal ik Walibi even mailen of het terrein uberhaupt gehuurt zou kunnen worden en hoe duur het ongeveer zal zijn?