Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. de stoelen deden zoooo veeel pijn aan mijn rug!, wellicht hebben mensen mij herkent, kan niet missen
wij zaten daar lekker.jameyskatje schreef:ik heb het nu een keer gezien,. ik zal er geen 2e keer heen gaan. vind het ook echt te duur. het was bij lange na niet uitverkocht. dus mensen met een 3e rangs kaartje konden lekker vooraan gaan zitten. maar volgens mij zie je het overal even goed. dus ag
) en erg weinig show. De meesten reden maar een paarrondjes door de zeer kleine ring..niet echt om warm van te worden. De meeste kunstjes gingen ook niet goed. Nee zou hier zelf niet gauw weer naartoe gaan, hetzij alleen om Daphne aan e moedigen met vriend Jos en Samson (de shires).. 
Maar dan met een veel hoger nivo als bij Appasionata.
. Heb vorig jaar nog een training van de spaanse rijschool gezien, was ook mooi, wel geen show ofzo, jonge paarden dus er ging wel soms iets fout, maar wel de moeite eigelijk. Loizy schreef:Dat is niet de schuld van de organisatie maar van de mensen die er zijn gaan zitten..
Loizy schreef:Dan mag elke bezoeker alweer 5 euro erbij gaan betalen voor de controle..
Als het niet vol zit doen ze dat ja, maar als het voor de helft vol zit hoeft dat eigenlijk nieteens.
Heb je er dan iemand van de Rai bijgehaalt toen je daar achter kwam? of ben je gwoon ergens anders gaan zitten.
Loizy schreef:Je zei zelf 'dat doen ze ook op de dagen die uitverkocht zijn' dus kwam het bij mij over dat het bij jou niet uitverkocht was.
En ik had het over het gaan zitten op verkeerde plekken, in dezelfde rij