easygoing schreef:Vind dit teamgoud eigenlijk een prachtig eerbetoon aan mijn vorige paard.
Ze is gisteren ingeslapen en haar naam was Kentucky.
Sorry dat niet van toepassing is op dit topic maar ik moest het toch even kwijt.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Gal: ‘Ik ben de ring binnengereden met de gedachte mijn ding te doen zoals ik gewoon ben. Totilas was heet in de ring, ik moest hem wat gelaten laten lopen, maar in de galop vloeide de spanning al iets weg. Natuurlijk voelde ik druk en spanning, maar ik heb ondertussen wel de ervaring en leeftijd dat ik het allemaal kan relativeren. Ik leef wel mee met Adelinde, het is zo zuur wat haar is overkomen. Het besef dat we wereldkampioen zijn, is er nog niet. Die tranen komen nog wel.’
Cayenne schreef:Edward:Citaat:Gal: ‘Ik ben de ring binnengereden met de gedachte mijn ding te doen zoals ik gewoon ben. Totilas was heet in de ring, ik moest hem wat gelaten laten lopen, maar in de galop vloeide de spanning al iets weg. Natuurlijk voelde ik druk en spanning, maar ik heb ondertussen wel de ervaring en leeftijd dat ik het allemaal kan relativeren. Ik leef wel mee met Adelinde, het is zo zuur wat haar is overkomen. Het besef dat we wereldkampioen zijn, is er nog niet. Die tranen komen nog wel.’![]()