Misschien niet eens zozeer negatief richting Nederland, maar iig wel erg positief richting Duitsland
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KirstenG schreef:die duitser niet slecht gepunt??? op welke lijst heb jij gekeken?
Die duitser was zo partijdig als het maar zijn kon!
(Kindjes krijgen wel wat lekkers tijdens die proeven
Althans als ze het uitzenden, dat is nog maar afwachten.
Pc heb ik dus helaas niet morgen maar ik neem het natuurlijk ook op. Jammer dat ik niet hier de spanning kan delen
maar ik kom daarna wel even piepen. Ik hoop toch zo dat het goud wordt al zit er deze spelen zoveel tegen dat ik nergens meer van sta te kijken.

KirstenG schreef:die duitser niet slecht gepunt??? op welke lijst heb jij gekeken?
Die duitser was zo partijdig als het maar zijn kon!
IZEP schreef:mezelf achter de tv mocht kruipen dus Isabel en Anky ga ik zoiezo kijken.
Althans als ze het uitzenden, dat is nog maar afwachten. (
alleen mijn pc doet bar weinig heden morgen, dus ik hoop dat hij zo gereanimeerd kan worden zodat ik 1 pc heb om te bokken en 1 om de stream te kijken
Vippie schreef:IZEP schreef:mezelf achter de tv mocht kruipen dus Isabel en Anky ga ik zoiezo kijken.
Althans als ze het uitzenden, dat is nog maar afwachten. (
Vrees dat je voor niks gaat zitten, spécial hebben ze ook niet uitgezonden, ja het afgroeten van Anky. Dus vrees dat je toch achter een PC moet kruipen.
Aimee schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is gelukt! We zijn erbij vanavond
missmichelle schreef:duitsland zou het helemaal uitzenden zei moeders net, maar of het waar is?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel veel plezier vanavond, zakdoekjes mee en je stadiontoeter die per ongeluk tijdens de kür van isabel afgaat (ik lijk niet gemeen ik ben het gewoon hahaha
) 
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sja en zo niet, dan pech, kijk ik wel thuis op video. (Ja video ja, ben nog van de ouwe garde.
)