Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tendance schreef:Maar sommige mensen, die aangeven nog niets gehoord te hebben, hebben al meer dan een week geleden iets verstuurd.
En sorry, maar daar wordt je op een callcenter toch voor betaald om te bellen. Als er niemand meer zou bellen, dan zou jij geen werk meer hebben.
Tendance schreef:Ik heb het niet alleen over aanmelding, maar ook over mailtjes die gestuurd zijn omwille van een antwoord op een vraag.

xAnnexin schreef:waar kan je je inschrijven kan het gewoon niet vinden, ook niet welke weken al vol zijn...

Eleonora_ schreef:Ik vind 2 uur per dag best veel en dan een week lang. Ze gaan er niet dood van natuurlijk maar vind het dan wel leuk om beide paarden mee te nemen en het te verdelen
listiglistje schreef:Eleonora_ schreef:Ik vind 2 uur per dag best veel en dan een week lang. Ze gaan er niet dood van natuurlijk maar vind het dan wel leuk om beide paarden mee te nemen en het te verdelen
Daarom ga ik naar de dressuurweek, maar 1 x per dag een uurtje les en voor de rest lekker vakantie! veel lol & luieren met een lekker wijntje in de hand