Romkabouter schreef:Dat zou ik bij sommige helemaal niet erg vinden.......Hallo zeg, straks moeten we ook nog allemaal stil zijn op de tribune
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Romkabouter schreef:Dat zou ik bij sommige helemaal niet erg vinden.......Hallo zeg, straks moeten we ook nog allemaal stil zijn op de tribune
DubbelDun schreef:*krijgt nu totaal andere beeldvorming bij The Voice*
shellybelly schreef:johanna29 schreef:Tja, jullie doen er wel allemaal heel erg lollig over maar hoe zouden jullie het vinden als er bv een scherm aangaat op het moment dat jij je proef rijdt en daardoor helemaal verprutst. Je heb een jaar lang keihard gewerkt om een topprestatie neer te zetten. Daar komt bij dat je voor deze wedstijd ook nog een hoop geld betaald hebt. Tja hoe zou je je dan voelen???
En ja, onvoorziene situatie kunnen altijd en overal gebeuren. Maar je hoeft de "problemem" natuurlijk ook niet op te zoeken!
gr. johanna vellinga
Johanna ik zou me vooraf geen zorgen lopen maken omtrent die beamers. Die zijn er voor jullie gemak en niet om ongemakken te creeren. Hou het nu maar bij de gewone gezonde spanning dan kan die extra spanning ook niet overslaan op je paard.....
TheVoice schreef:DubbelDun schreef:*krijgt nu totaal andere beeldvorming bij The Voice*
Amen
Rob_H schreef:Halleluja![]()
trouwens wij vertrekken nu naar Marienheem,zijn er nog vragen of opmerkingen aangaande e boxen dan alleen nog via 06-10891159.
johanna29 schreef:Tja, jullie doen er wel allemaal heel erg lollig over maar hoe zouden jullie het vinden als er bv een scherm aangaat op het moment dat jij je proef rijdt en daardoor helemaal verprutst. Je heb een jaar lang keihard gewerkt om een topprestatie neer te zetten. Daar komt bij dat je voor deze wedstijd ook nog een hoop geld betaald hebt. Tja hoe zou je je dan voelen???
En ja, onvoorziene situatie kunnen altijd en overal gebeuren. Maar je hoeft de "problemem" natuurlijk ook niet op te zoeken!
gr. johanna vellinga

shellybelly schreef:Nee de startlijsten komen op de show zelf uit, want we kennen altijd bijschrijvingen, afmeldingen, etc....dus niet echt betrouwbaar om ze voor de tijd te publiceren.
Misschien dat er een deelnemerslijst online komt.....maar dat is nog niet zeker.....

[WN-EV] NK 2008: Wie, wat en wanneer?
. 
wet iemand hem nog??