Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Aimee schreef:kinuh schreef:Nou ik weet niet wat hij met zijn ellebogen doet? Waar zijn ogen steeds op gericht zijn (paard) en waarom zijn beugels zo kort zitten?
Ik heb de dvd niet gezien. Maar als ik dit lees, ga ik er vanuit dat hij zijn handen meer naar achteren doet om verbinding te maken zonder meer druk te geven. Naar je paard kijken moet van Sjef en Anky. Waarom? Omdat je dan je kin omlaag doet, waardoor je je nek oprekt, zodat je schouders meer ontspannen zijn en je rug rechter wordt. Met je kin omhoog (voor je kijken) span je je nekspieren aan en druk je je schouders naar voren.
Bij mijn weten doet hij zijn beugels niet korter tijdens een training. Maar aangezien hij een trainingshouding aanneemt, waarbij hij met zijn balans wat meer voorwaarts zit, kan ik me goed voorstellen dat hij daarbij zijn beugels wat korter zet zodat hij wat makkelijker in hoeken kan zitten.
Michelle85 schreef:Kijk jij begrijpt het
INkie schreef:Jongensss stem stem stem!
Ik sta verschrikkelijk achter![]()
LAU 15 naar 2580!!!!!
Djuukiej schreef:Het valt me wel op dat er NIEMAND door is die in de B rijdt
Aimee schreef:Michelle85 schreef:Kijk jij begrijpt het
Kelly_Taco schreef:En ik krijg altijd maar commentaar op Bokt als ik naar beneden kijk.
Deze quote ga ik mooi opslaan
Sall schreef:nee?
Aimee schreef:Djuukiej schreef:Het valt me wel op dat er NIEMAND door is die in de B rijdt
Een B ruiter is helemaal niet interessant om te sponsoren. Het is dus ook nooit de bedoeling geweest om een B ruiter te selecteren
mjamk schreef:mijn dochter reed B in harmelen
ze is vorige week de eerste keer L1 gestard vandaar dat ze nu zaterdag ook L1 start
INkie schreef:Jongensss stem stem stem!
Ik sta verschrikkelijk achter![]()
LAU 15 naar 2580!!!!!