Zou die van mij daar voor geen goud willen hebben staan.

Maar er waren geruchten dat de Bosrand verplaatst gaat worden en ik ga ervan uit dat daar de faciliteiten een stuk beter zijn.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Elessar schreef:
lucifertje schreef:Ik baal zo erg!!
Heb maandag te horen gekregen, dat mijn paard waarschijnlijk niet meer beter wordt!
Vaarwel almelose ruiterdagen.. Alweer niet kunnen starten.
Maar ja mijn paard blijft het belangrijkste, zal der ook alles aan doen om het beter te maken!

c_alsemgeest schreef:jaja er staat nu op de site dat ze vrijdagavond het vraagprogramma hebben
De 7 startcoupons liggen al klaar om verzonden te worden
Vandaag trouwens een geweldig pique dressuur polo'tje geshopt die je ook als wedstrijds shirt kan gebruiken
?
...
CleovG schreef:Ik moet nog even een compromis gaan sluiten met het thuisfront over hoeveel dagen ik mag
Simba_ schreef:CleovG schreef:Ik moet nog even een compromis gaan sluiten met het thuisfront over hoeveel dagen ik mag
Anders gaan we gewoon samen in een caravan![]()
Halen we rosé bij de mutsenclub
Maar die rosé is wel een goed idee 
CleovG schreef:Ik ga naar het Preston Palace, ik mag niet in een caravanMaar die rosé is wel een goed idee
Ik heb al een idee: Ik smokkel ik jou en je rosé gewoon het hotel in en dan gaan we aan de rosé
Elessar schreef:Daar kun je vet fijn zwemmen.
?
CleovG schreef:Ik moet nog even een compromis gaan sluiten met het thuisfront over hoeveel dagen ik mag

Simba_ schreef:CleovG schreef:Ik ga naar het Preston Palace, ik mag niet in een caravanMaar die rosé is wel een goed idee
Ik heb al een idee: Ik smokkel ik jou en je rosé gewoon het hotel in en dan gaan we aan de rosé
Oeeh Preston Palace... Ik ben bang dat ik alles zelf moet betalen, dus dat gaat niet denk ik.
Maar misschien dat ik het voor mijn verjaardag kan vragen![]()
Is goed, ik duik wel in jouw weekendtas![]()
![]()
Elessar schreef:Je bedoelt of je 7 keer kunt starten in Almelo? De ene keer rijd je twee proeven op een dag en de andere keer één. Volgens mij is het wel mogelijk om 7 keer te starten ja. Don't shoot me if I'm wrong.