Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
C_hristel schreef:Ik zie het al voor. Komen marieke en ik daar aan en staan we dan op het parkeertrein te gillen. wie wilt er met ons naar binnen.. Iedereen raar kijken
IKbenEllen schreef:Melody21 schreef:Ok! dank je casperrrrrrrr!!
Mag je ook je hond mee naar binnen nemen? hebben jullie daar voorgaande jaren honden zien lopen?
Wat zou je daar in die drukte met een hond gaan zoeken, daar doe je zo'n beest toch geen plezier mee....
C_hristel schreef:Blindegeleiden honden vind ik echt zo lief he. Heel doelloos maar moest het even kwijt
C_hristel schreef:Blindegeleiden honden vind ik echt zo lief he. Heel doelloos maar moest het even kwijt
Sita_ schreef:Ooh.. Dus jij denkt zo dat alleen een blinde een hulphond nodig heeft? Dan zijn alle mensen met een lichamelijke beperking slecht af. Die hun hond moet dan noodgedwongen buiten blijven.
En ik zei ook stél dat ze die nodig heeft.
Ik zeg niet dat ik het diervriendelijk of onvriendelijk vind. Ik vind het alleen raar dat jij zegt dat een hulphond wat anders is. Maar ene hond blijft een hond.
Zoals ik al zei gaan de honden van mijn broer ook overal heen. Die weten niet beter. En die vinden het duidelijk altijd leuk..
Ik snap heus wel dat ze daar geen honden binnenlaten. Er zijn ook nog wel eens mensen bang van honden. Maar ik vind het nogal raar dat je oordeelt met dat het raar is.. Wat is er raar aan een hond..
Anyway.. We gaan vanaf nu weer ontopic..
Melody21 schreef:En nee, ik ben niet blind