Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dan zullen ze wel niet zo blij zijn met mij.. ik betaal het altijd de maandag..
(naja, ik zit ook bij de looleeruiters)
sjaantje schreef:Juultj schreef:Ruiterbal is inderdaad altijd gaaf.![]()
@Chantal/Sjaantje: Je rijd niet want de ZZ-licht wordt niet verreden, maar je bent wel gewoon aanwezig?
Natuurlijk ben ik aanwezig!! Zoals gewoonlijk weer bij de prijzencommissie en verder als hulp/fotografe/voorlezer/supporter/schrijfster enzovoort
molly is nu weer goed dus moet kunnen

LiSSy schreef:nope, moet overgemaakt worden. je inschrijving is pas definitief als je hebt betaald. maar dat kan tot mei geloof ik, dan ben je al wel weer terug toch?

nathalie1980 schreef:Jij gaat mee. Staat genoteerd hihi
Ik weet zelf alleen niet of ik vrij krijg, maar daar heb ik ergens wel alle vertrouwen in.

IndianSummer schreef:Heey Hester!
Ja, das idd lang geleden!
Maar ik start bij de paarden, en mijn zusje bij de pony's
Jammer dat je zelf niet kunt starten..
*Ik ga vanmiddag alles op de bus doen, ik had toch nog wat liggen, ik meende dat ze op waren
) klumpertje schreef:sjaantje schreef:Natuurlijk ben ik aanwezig!! Zoals gewoonlijk weer bij de prijzencommissie en verder als hulp/fotografe/voorlezer/supporter/schrijfster enzovoort
ik kom dit jaar weer prijzen voor mezelf halen en niet voor hinko!!!molly is nu weer goed dus moet kunnen
Had het inderdaad al gehoord van je mams.

)?
Heb er in elk geval wel weer zin in
Sjoert schreef:Ik hoop nog steeds dat ik 1 of twee dagen aanwezig kan zijn.

borrie01 schreef:zo enveloppe op de bus gegooid.
Heb er echt zin in. was vorig jaar ook zo gezellig.
oja mensen die op de foto willen kunnen me PB en.
Lowara schreef:borrie01 schreef:zo enveloppe op de bus gegooid.
Heb er echt zin in. was vorig jaar ook zo gezellig.
oja mensen die op de foto willen kunnen me PB en.
mmmm ben je er op woensdag en vrijdag bij de paarden?
Ik heb wel intresse in een paar mooie rijfoto's van Lowara en mij namelijk
nameless schreef:de coupons kan je ook wel na sturen hoor, heb ik vorig jaar oook gedaan...
cle0o_o0 schreef:Ik heb besloten niet meer te gaan, mijn coupons zijn ngo niet binnen en ga daar niet om lopen stressen. Ik ga gewoon naar CHIO Utrecht, geen last van jullie als concurenten
Laat me niet lachen. Als ik zo die foto's van jou bekijk bij je profiel dan heb jij een heel gaaf paard.
Elessar schreef:Jij komt gewoon. Of je wilt of niet.

nathalie1980 schreef:cle0o_o0 schreef:Ik heb besloten niet meer te gaan, mijn coupons zijn ngo niet binnen en ga daar niet om lopen stressen. Ik ga gewoon naar CHIO Utrecht, geen last van jullie als concurenten
Jij bang voor concurenten![]()
Laat me niet lachen. Als ik zo die foto's van jou bekijk bij je profiel dan heb jij een heel gaaf paard.
Die volgens mij behoorlijk kan lopen. Of heb ik het mis
Maar zolang ik nog niet gewonnen heb is iedereen concurent toch?