Ik stond bij alle drie de juryleden in de kür op 1!! Ze waren het er overeens (gelukkig)!! haha
(EYES THANKS!!!! Je bent een top kürmaker!!!)
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Lynne81 schreef:IK ben Nederlands kampioen!!! haha stond al vermeld geloof ik.. Ben echt super blij!!!!![]()
Iedereen die in de prijzen zijn gevallen.. GEFELICITEERD!!
![]()
http://www.masja.net/Hippiade/hippiade.htm
masja schreef:Lynne81 schreef:IK ben Nederlands kampioen!!! haha stond al vermeld geloof ik.. Ben echt super blij!!!!![]()
Iedereen die in de prijzen zijn gevallen.. GEFELICITEERD!!
![]()
Ik heb heel veel foto's van je op mijn site staanhttp://www.masja.net/Hippiade/hippiade.htm
Ook ergens aan het einde
Was echt een hele mooie proef...
Super gedaan! Gefeliciteerd!!
maar wat maakt het uit
ze is toch kampioen
Lynne81 schreef:Ik stond bij alle drie de juryleden in de kür op 1!! Ze waren het er overeens (gelukkig)!! haha
(EYES THANKS!!!! Je bent een top kürmaker!!!)
want het halthouden en groeten was kl*te. Niet stilstaan en zelfs achteruit lopen.Tuusi_Minion schreef:@ Masja weet je of je ook foto's van Niels Bax hebt gemaakt?
Lynne81 schreef:Ik heb dat ook gezien ja!! Belachelijk!! Ik heb de proef zelf gezien en als hij 68% had gekregen was het ook goed geweest..
nina62 schreef:Is er ergens ook een uitgebreidere uitslag van het Z2. Ik hoorde dat 1 van de juryleden bij de Kur de reservekampioen het kampioenschap door de neus geboord heeft. Klopt dat?
nina62 schreef:Pl. [Nr.] Naam ruiter Naam paard/pony C H M Tot.
Vereniging Afstamming (Pl) (Pl) (Pl) Perc.
-----------------------------------------------------------------------------
1. [ 10] DIRK DE HAAS PASSION 236 232 258 726
ZOELEN KRACK C ( 1) ( 1) ( 1) 71.20%
6. [ 12] ROSALINDE HECK REFLEX 205 208 243 656
GIESBEEK KRACK C ( 11) ( 11) ( 2) 64.30%
De jury bij M zat sowieso erg hoog met zijn punten, alleen zat hij er bij Lynn wel naast met zijn 7e plek(ook al kreeg ze van hem de hoogste punten van de 3). Maar Dirk stond bij alle 3 op de eerste plek.
marcolemar schreef:Is Troy Nederlands kampioen Z1?
Heb het zelf nog even in een disciplinecommissie van de KNHS voorgelegd, dit was dan wel voor een andere tak maar de regels zijn in dit geval voor alle disciplines hetzelfde. Je kunt een brief sturen, maar de mensen zijn zelf in gebreke gebleven terwijl bekend was dat er strenge controles uitgeoefend zouden worden. Dat toevallig eerder een controleur in gebreke is gebleken wil niet zeggen dat het nu ineens geaccepteerd wordt en de KNHS zijn eigen regels gaat overschrijden. nina62 schreef:Lynne81 schreef:Ik heb dat ook gezien ja!! Belachelijk!! Ik heb de proef zelf gezien en als hij 68% had gekregen was het ook goed geweest..
Wat een onsportieve reactie

)
) Jura schreef:nina62 schreef:Is er ergens ook een uitgebreidere uitslag van het Z2. Ik hoorde dat 1 van de juryleden bij de Kur de reservekampioen het kampioenschap door de neus geboord heeft. Klopt dat?
En dit is zeker geen onsportieve opmerking?
Lynne, van harte gefeliciteerd!
Lynne81 schreef:nina62 schreef:
Wat een onsportieve reactie
Dit heeft niks met een onsportieve reactie te maken!!!! Als je je bril ff goed op zet en het stuk goed leest dan zie je dat wij het over de jury hebben!!!!!!!!! Aangezien ik bijna 67% had in die proef en in het stuk neerzet, als Dirk 68% had gehad was het ook goed geweest.. ZET IK DIRK NOG OP PLAATS 1!!!!! Dus wat is onsportief dan?????? Het gaat erom dat je de competitie eruit haalt, niet alleen voor mij maar voor iedereen!!! Op sommige momenten is er weer gewoon raar gepunt!! bv. een meisje die vrijdag bij 1 jury eerste stond en bij de ander laatste!! (dit mag niet gebeuren!!)
Als je niet weet wat je moet zeggen kan je beter je mond houden want er komt toch niks uit! Ik kan hier zo boos om worden!!! Ik heb Dirk 100x succes gewenst en de rest ook.. onsportief... pffff Weet je laat maar zitten..
Bettine schreef:Idd Lynne....
Lezen is ook een vak
(neemt niet weg dat ik de score voor in de gewone proef bij Dirk veel te hoog vond, maar da's mijn persoonlijke mening, heb de rest niet gezien, dus geen vergelijk, maar zo'n bijzondere proef was het echt niet)
Ik kan iig wel zeggen dat de jury's het er na de kür UNANIEM over eens waren dat Lynne daarin DIK bovenaan stond!