Leuk dat we via jou nog wel wat foto’s gaan zien van hem

En uiteraard heel goed te begrijpen dat je alles voor Fuego belangrijker vindt en daar je best voor doet. Dat siert je alleen maar vind ik.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BigOne schreef:Ik denk dat je, zolang je je aan de regels voor een astmatisch paard houd er heel veel wel kan.
Wij hebben er eentje die vanaf z’n derde of vierde door zeer ziek zijn naderhand ook allergieën ontwikkelde. Plukje droog hooi, scherp ruikende vliegen spray en ik kon de da meteen bellen. Die was meteen accuut aan het stikken. In al die jaren vier of vijf keer een aanval gehad en gewoon in de sport en met andere paarden gelopen. Niets doen kan ook averechts werken, wanneer de longen gewoon hun werk doen ( met of zonder medicatie) is lichte arbeid of beweging beter.
hahahatsjoe schreef:BigOne schreef:Ik denk dat je, zolang je je aan de regels voor een astmatisch paard houd er heel veel wel kan.
Wij hebben er eentje die vanaf z’n derde of vierde door zeer ziek zijn naderhand ook allergieën ontwikkelde. Plukje droog hooi, scherp ruikende vliegen spray en ik kon de da meteen bellen. Die was meteen accuut aan het stikken. In al die jaren vier of vijf keer een aanval gehad en gewoon in de sport en met andere paarden gelopen. Niets doen kan ook averechts werken, wanneer de longen gewoon hun werk doen ( met of zonder medicatie) is lichte arbeid of beweging beter.
O ja, hoe dan, wat heb je gedaan ? Serieuze vraag.
BigOne schreef:Bijna droge kuil uit pak, alles verbannen waar hij allergisch op reageerde, rubber tegels in stal met uitsparing voor pak vlas ( is aardig zindelijk) geen hooi of stro opslag op zolder. En veel buiten. Toen we meerdere beesten hadden die ook op voordroog zodat ze in de winter op paddock gewoon samen konden eten. Geen vliegenspray maar meerdere vliegenvallen opgehangen.