Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Brainless schreef:Lynn_Nikita schreef:Ik heb 5 minuten verderop geparkeerd ( gratis) en gelopen
Binnen het centrum is het nergens gratis parkeren.. alleen bepaalde plekken voor vergunningshouders en privéterreinen.
), verder 4 halsters voor 15euro, proefverpakking agrobs senior muesli, 2 westernhoeden (1 voor mij en 1 voor mn dochter). Verder alles aan vrij normale prijzen.
Cemlys schreef:Wij hebben uiteindelijk op p5 geparkeerd. Wij hebben verder een leuke dag gehad. Verder niet heel veel aankopen (grootste aankoop worden paddockplaten), verder 4 halsters voor 15euro, proefverpakking agrobs senior muesli, 2 westernhoeden (1 voor mij en 1 voor mn dochter). Verder alles aan vrij normale prijzen.

Maar de oma's doen het er goed op. 
Gelukkig alleen van de stand naar de auto. Meer hadden ze ook niet, anders was er nog wat meer meegegaan.
(niet die voor Frankrijk kopen hoor, die is rechtstreeks in Frankrijk bestellen goedkoper) Alik schreef:https://www.groupon.nl/deals/vignet-mil ... lsrc=aw.ds
En hier issie nog iets goedkoper zelfs(niet die voor Frankrijk kopen hoor, die is rechtstreeks in Frankrijk bestellen goedkoper)

ik heb em ook via hier besteld en ook wel ontvangen