Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chamion schreef:jesss_amigo schreef:Shipppssss mijn vriendin (en dus lift) kan ineens niet meer... had nog geen kaartje maar ik wil zó graag heen..
Nu dus maar opzoek naar andere oplossingen..
Zucht
Normaal zou ik zeggen kan je naar Ermelo/Harderwijk/Lelystad komen, maar ik ben op vakantie de week van Equitana en ik ga vanuit mijn vakantiehuisje in Limburg naar Essen. Natuurlijk ben je nu ook nog welkom, maar dan moet je een luchtbed meenemen
Scum schreef:Bagheera_206 schreef:Ah vandaar dat kenteken op de sticker staat gedrukt en je dus paar dagen moest wachten voordat je hem kon ophalen.
Nee hoor
Ik liep de garage in
Nummer werd uitgeprint
6 Euro betaald
2 minuten later weer buiten
Jet schreef:Scum, dat zal in Duitsland geweest zijn. Hier in Nederland moet je er voor zover ik weet inderdaad een paar dagen op wachten.
Ik heb wat voor mij heftige financiële tegenslag, dus ik ga dit keer niet. Hopelijk over twee jaar weer, ik had er wel erg veel zin in!
chamion schreef:jesss_amigo schreef:Een luchtbed is geen probleem hoor![]()
Op welke dag ga je heen?
Ik heb van maandag tot vrijdag gratis OV binnen NL. Dus het maakt mij niet uit waar ik heen moet reizen
Je hebt pb
@Maddoxx
Hoe heb je die persoonlijke planning gemaakt?
Scum schreef:Bagheera_206 schreef:Ah vandaar dat kenteken op de sticker staat gedrukt en je dus paar dagen moest wachten voordat je hem kon ophalen.
Nee hoor
Ik liep de garage in
Nummer werd uitgeprint
6 Euro betaald
2 minuten later weer buiten
JudithO schreef:Ik ook, maar ik ben met de auto
Heeft iemand iets van een adres voor p10? En tot hoe laat rijden de bussen terug naar p10?