Equitana Indoor 2019

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

farahtjuh

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 21:22

Louven is altijd leuk zowel de goodie bag als hun stand. Ik kijk er altijd heel graag even rond. Hier staat zelfs de knuffel op de kast. En bestel er ook wel graag.

Hier al een behoorlijk lijstje wat ik wil zien en wat ik eigenlijk wel graag wil hebben. Gewoon schandalig hihi.

Wel kleine crisis met vriendinnen maar mijn andere vriendinnetje wil ook wel graag dus komt vast goed

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 22:38

chamion schreef:
jesss_amigo schreef:
Shipppssss mijn vriendin (en dus lift) kan ineens niet meer... had nog geen kaartje maar ik wil zó graag heen..

Nu dus maar opzoek naar andere oplossingen..

Zucht

Normaal zou ik zeggen kan je naar Ermelo/Harderwijk/Lelystad komen, maar ik ben op vakantie de week van Equitana en ik ga vanuit mijn vakantiehuisje in Limburg naar Essen. Natuurlijk ben je nu ook nog welkom, maar dan moet je een luchtbed meenemen :')

Een luchtbed is geen probleem hoor :o
Op welke dag ga je heen?
Ik heb van maandag tot vrijdag gratis OV binnen NL. Dus het maakt mij niet uit waar ik heen moet reizen :Y)

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 22:50

Ik heb er al goed zin in! Ook heb ik mijn planning al klaar voor de donderdag :o ik hoop dat er niet veel meer verandert in het programma, het past nu goed.
Afbeelding

Ik wil absoluut gaan kijken voor relatief lichtgewicht western stijgbeugels zonder leer of andere dierlijke producten eraan. Eens kijken of dat gaat lukken.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 23:06

Bagheera_206 schreef:
Ah vandaar dat kenteken op de sticker staat gedrukt en je dus paar dagen moest wachten voordat je hem kon ophalen. :')

Nee hoor
Ik liep de garage in
Nummer werd uitgeprint
6 Euro betaald
2 minuten later weer buiten

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 01:35

Scum, dat zal in Duitsland geweest zijn. Hier in Nederland moet je er voor zover ik weet inderdaad een paar dagen op wachten.

Ik heb wat voor mij heftige financiële tegenslag, dus ik ga dit keer niet. Hopelijk over twee jaar weer, ik had er wel erg veel zin in!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 02:13

Scum schreef:
Bagheera_206 schreef:
Ah vandaar dat kenteken op de sticker staat gedrukt en je dus paar dagen moest wachten voordat je hem kon ophalen. :')

Nee hoor
Ik liep de garage in
Nummer werd uitgeprint
6 Euro betaald

Da's gek. Was dat in Nederland?

Ik moest destijds het aanvragen bij ANWB en kon toen later de sticker ophalen of werd thuis verstuurd. := Inmiddels is auto al 2x naar indoor en 2x naar outdoor geweest. :D

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 09:37

jesss_amigo schreef:
Op welke dag ga je heen?
Ik heb van maandag tot vrijdag gratis OV binnen NL. Dus het maakt mij niet uit waar ik heen moet reizen :Y)

Je hebt pb ;)

@Maddoxx
Hoe heb je die persoonlijke planning gemaakt?

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 09:45

Jet schreef:
Scum, dat zal in Duitsland geweest zijn. Hier in Nederland moet je er voor zover ik weet inderdaad een paar dagen op wachten.

Ik heb wat voor mij heftige financiële tegenslag, dus ik ga dit keer niet. Hopelijk over twee jaar weer, ik had er wel erg veel zin in!

Ik wilde je net een berichtje sturen dat ik toch nog iemand heb gevonden die meegaat *\o/* . We moeten nu alleen wel met de oude seicento....beetje afzien denk ik -O-

Jammer dat je niet kan -O-

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 10:34

chamion schreef:
jesss_amigo schreef:
Op welke dag ga je heen?

Je hebt pb ;)

@Maddoxx
Hoe heb je die persoonlijke planning gemaakt?

Ik heb gewoon de dingen die ik wil zien handmatig in mijn mobiele agenda ingevoerd.

Ik vond deze trouwens wel toepasselijk:

Afbeelding

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 11:08

Ja, ik vind het ook jammer dat ik niet ga dit jaar, maar goed, over 2 jaar kan het wel weer helemaal anders zijn hoor!

CG, fijn dat je iemand hebt gevonden om mee samen te gaan. Duimen dat je tuffie het goed redt en dat jullie niet te brak aankomen. ( maar dat zal wel gaan hoor, veel plezier!).

Maddoxx, gaaf plaatje!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 12:07

Scum schreef:
Bagheera_206 schreef:

Nee hoor
Ik liep de garage in
Nummer werd uitgeprint
6 Euro betaald

Duitse bedrijven (garages/bepaalde tankstations) kunnen het direct melden in het systeem.

In Nederland duurt het wat langer omdat er maar enkele bedrijven zijn die dat kunnen en je krijgt een bedrukte sticker (niet een geschreven).

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 15:50

Over bijna een week zitten we al in Duitsland! :D

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-19 16:21

Bagheera_206 schreef:

Gaat snel hè? Ik heb er zoveel zin in haha!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 17:56

Ticket besteld en betaald en dan krijg je niets?

edit: zit een vertraging op van wel een half uur.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 18:03

Ik moest sowieso wachten omdat ik het moest overboeken. Had mijn digipas niet bij me voor de "sofort" versie.

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 18:31

xLiez schreef:
Bagheera_206 schreef:

Gaat snel hè? Ik heb er zoveel zin in haha!

*\o/* echt heel snel en zo mega veel zin in *\o/*

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 18:54

*\o/* *\o/* *\o/*
Voor mij nog maar 4 dagen hahahaha. Heb er echt zwaar zin in.
Vrijdag om 15.00 aankomst en dan lekker huisje bekijken en uitpakken. Boodschappen gaan doen (ontbijt/lunch) en dat doe ik wel van het park af. Scheelt letterlijk tientallen euro's vergeleken met op het park. Daarna lekker fftjes niks. Makkelijke maaltijd of op het park in 1 van de restaurants eten.

Zaterdag lekker in mijn sauna zitten (zit in het huisje :):) ) en zwemmen daarna in het centrale gedeelte zitten met een borrelplank en een cocktail. Zondag zal het er ook zo uit zien :+
Maandag afhankelijk van het weer ga ik een uitstapje maken in de dorpjes om het park heen.
Dinsdag een huifkar tocht
Woensdag weer hetzelfde als het weekend en dan op donderdag EQUITANA!!!! en vrijdag weer vertrekken.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 19:45

Leuk Chamion, dan zien we elkaar misschien! Ik ben er ook op de donderdag.

Ga je naar Monty Roberts?

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 20:05

Nee, had geen zin om extra kaartje te kopen voor zijn show (want hij was toch niet gratis?)
Wie weet lopen we elkaar tegen het lijf zonder het te weten hahahah, of zullen afspreken om samen wat te eten (en elkaars aankopen bewonderen)

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 20:08

Ik ga ook op donderdag, en heb wel een kaartje voor Monty Roberts. Die man is inmiddels zo oud, ik moet hem nog een keer aan het werk zien.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 20:31

Ja dat zou ik ook zo graag Judith! Maar na zijn show gaat geen trein meer terug voor mij, en ik moet dezelfde avond terug thuis zijn.

Chamion, ja lijkt me leuk! Mijn lijstje is kort en mijn planning vol, maar equitana zal mij wel vertellen wat ik nodig heb _O- ik denk dat wij rond kwart voor zes wat gaan eten.

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 20:33

Ik ook, maar ik ben met de auto :D
Heeft iemand iets van een adres voor p10? En tot hoe laat rijden de bussen terug naar p10?

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 20:50

Jij komt niet toevallig langs zuid Limburg onderweg terug, Judith? _O-

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 21:07

JudithO schreef:
Ik ook, maar ik ben met de auto :D
Heeft iemand iets van een adres voor p10? En tot hoe laat rijden de bussen terug naar p10?

"The P & R car park P10 is located on Lilienthalstrasse and can be reached from the A52 via the Essen-Kettwig motorway exit. Shuttle buses run regularly from there to the exhibition grounds. The parking spaces are open daily until 0.00 midnight and on show evenings until 0.30 midnight."

Fftjes op zijn boeren hollands vertalen:
"De P&R auto park P10 ligt aan de Lilienthalstrasse en can bereikt worden vanaf de A52 afrit Essen-Kettwig. De shuttle bussen rijden regelmatig van P10 naar de hallen. Het parkeer terrein is elke dag geopend tot 00.00 en op showavonden tot 0.30 middernacht.

(over tot hoe laat de bussen rijden wordt weinig vermeld maar ik vermoed dat ze aardig blijven door rijden aangezien P10 tot middernacht geopend is)

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 21:14

Dank je! Ik vind de site toch zo typisch Duits onoverzichtelijk...

En nee maddox, ik rij richting het noorden :D