Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marcella schreef:Dallmer clogs staan hier op verlanglijstje, maar moet dan niet vergeten dat voor die tijd zijn hoeven goed gedaan zijn en stuk karton hebben voor aftekenen hoeven (goed opmeten). En dan als ik ze heb moet ik thuis nog hoefsmid vinden die ze wil aanpassen (mits nodig).![]()
Voor de rest cap, jas eventueel en voer verzamelen.
Naskapower schreef:Ik wil een nieuwe jodphurrijbroek. 2 jaar terug een gekocht en ik draag bijna alleen die nog maar. Ik kijk wel of mijn lijstje nog groter wordt, ik wil niet te veel uitgeven
Bagheera_206 schreef:Naskapower schreef:Ik wil een nieuwe jodphurrijbroek. 2 jaar terug een gekocht en ik draag bijna alleen die nog maar. Ik kijk wel of mijn lijstje nog groter wordt, ik wil niet te veel uitgeven
Ik had vorig jaar ook een hele fijne jodhpurbroek gescoord. Helaas wel al winkelhaakje in tijdens klusjes in de wei.
ikke schreef:Bagheera_206 schreef:Ik had vorig jaar ook een hele fijne jodhpurbroek gescoord. Helaas wel al winkelhaakje in tijdens klusjes in de wei.
Jodphurs halen wij gewoon in GB. Je loopt de eerste de beste ruitersportzaak binnen die je tegen komt en je hebt ze voor het uitzoeken, aan prijzen waar je bijna voor op-en-neer kunt.....
Die rij-overall ken ik niet, heb je daar wat meer gegevens over? Daar wil ik dan ook weleens naar uitkijken.
Verder een cap als ik iets vind dat me aanstaat, dat engelse dopje dat ik vorig jaar gekocht heb, is niet zo'n succes in de zomer.........
Verder een setje katoenen teugels en een halstertouw, gewoon om als reserve te hebben hangen en als er een leuke staat, een vrachtauto; tenzij ik al eerder iets gevonden heb.