Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Ilsee_ schreef:Ik was er dit jaar ook voor het eerst, en dacht eerst dat die gele labels betekende dat ze verkocht waren. Maar een Letter of getal betekende dit dus. Waar was het gele label dan voor?
En die trekpaarden zo sneu dat die bij de slacht eindigen
Faline schreef:Stond er ook wat aan zwarte of bruine D/E welsh merries? Ben niet geweest deze keer maar daar had ik dan mee thuis willen komen. Weet niet waar de rest om zocht natuurlijk aangezien de berichten zijn dat er weinig leuks stond, 't is maar net wat je zoekt
jecco_ellen schreef:Ik zag deze voorbij komen
[ Afbeelding ]
was de pony van een vriendin van mij. Is blijkbaar verkocht door diegene die haar van haar had verkocht en hier terecht gekomen.
Weet iemand of ze is verkocht, of toevallig bij een bokker terecht gekomen? Beestje heeft goede papieren
Happinez schreef:[ [url=m/M8rWe7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KpK5ED.jpg]Afbeelding[/url] ]
rixtb schreef:Happinez schreef:[ [url=m/M8rWe7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KpK5ED.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik weet het niet zeker, maar de onderste lijkt op pony die bekenden van mij gekocht hebben.
[ [url=m/Xl1bqG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op een andere foto staat ie beter, maar daar krijg ik hoofd van persoon niet af geknipt.
Hij/zij is achterin een Polo mee maar huis genomen haha...
Jovibo schreef:sneu om te lezen dat er een aantal dieren er zolang nog hebben gestaan voordat ze op transport gaan.
Gelukkig onze aanwinst Jack niet,die stond om 08:00 al in de trailer op naar zn nieuwe warme stalletje.
Hij ging gelijk drinken en eten, daarna mocht ie even zn benen strekken in de binnenbak, hij is zo leuk