Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hetlevenwint schreef:Geen verslavingen hier. Ben heel praktisch op dat vlak. Wat ik koop gebruik ik anders wil ik het niet. Dekjes heb ik er nu 2 voor mijn boomlose eentje te koop andere wordt gebruikt. Komt wel 1 bij als ik die tegen kom anders niet.
Halsters het zelfde. 1 Goed passende, 1 leren en enkele goede touwhalsters voor grondwerk en te rijden.
Daarom nooit veel geld kwijt aan zulke dingen. Ik ga mijn lijstje af en de gratis dingen en dat is het..
Bagheera_206 schreef:Ik denk dat wij dat gaan doen. Als die pendelbussen toch gratis zijn... Wij zitten in een hotel ten Zuidwesten van Essen en komen richting Essen langs die grote P langs de snelweg. Equitana is volgens mij een kwartiertje rijden met de auto vanaf ons hotel.
Tilmar schreef:Snik, snik... ik heb pas besloten deze keer niet te gaan..
Denk dat ik al 7x achter elkaar geweest ben, waarvan de laatste 5x met mijn dochter.
Ik ga altijd met de trein, maar heb daar nu geen fut voor en het is ook erg duur. Dus dan zou ik met de auto gaan, maar mijn TomTom heeft nogal verouderde kaarten van Duitsland. Die nieuwe kaarten zijn ook zo gruwelijk duur. Ergens in 2015 staat wel een nieuwe TomTom (met nieuwe kaarten) op de planning maar nog niet in maart.
Ach, mijn kasten puilen al uit van alle spulletjes, dus een keer overslaan kan geen kwaadMaar toch jammer.
Ik ga hier lekker meelezen en genieten van jullie verhalen!