Ik heb net kaartjes via ticketveiling gewonnen €6,50 pp. Ik ga op vrijdag heen. Wel een behoorlijk eind rijden maar ik ben er nooit geweest en ben nieuwsgierig..
Mjetterd
Geplaatst: 01-09-13 17:49
caro29 schreef:
Ik heb net kaartjes via ticketveiling gewonnen €6,50 pp. Ik ga op vrijdag heen. Wel een behoorlijk eind rijden maar ik ben er nooit geweest en ben nieuwsgierig..
Dat heb ik ook voor vrijdag en zondag gratis allee nog voor zaterdag kaartjes
MallyBelly
Geplaatst: 01-09-13 20:06
Trailer, , auto, .. Chauffeur, nog over te halen Ma gaat van de week ff met de trailer rijden om weer even te voelen en te doen, want ze vind het een beetje spannend.
Mellissa wat ga jij doen op Horse event.. ga denk paar dagen ff er helestiek om gooien.. Best spanend rij nooit met zo veel mensen. bang dat die wel paar x omhoog kom of er vadoor gaat daar is die nog jong voor
MallyBelly
Geplaatst: 01-09-13 22:54
Ik ga de clinic TREC rijden met Sientje Haha, Ik ben bang dat die van mij zich als een Arabier gaat de dragen... Beetje steigeren en bokken.. Ik rij wel met zoveel mensen(buiten/wedstrijd/training in de bak), maar niet met zoveel publiek..
Heb het zelfde die van mijn is eingelijk een angsthaas.. ik ga veel na fotomeetings enzo... maar met wreemde mensen en dingen kruipt die liefste in me.. met rijden alleen recht overeind of totaal geen reactie en sta stil...
Voor de mensen die al eerder zijn geweest, waar je mag parkeren met de trailer, is dat op gras? Want dat neem ik een paar paaltjes mee, dan hoeft sientje niet heel de tijd in of aan de trailer te staan.. Al is het maar om de trailer of aan de achterkant 1 of 2 meter..
Ik ga zelf donderdag met paard en veulen heen omdat ik de stand moet opbouwen. Maandag weer naar huis. Donderdagavond komt er nog iemand met een paard.
Hulp is altijd prettig. Zal leuk zijn als we ook met een aantal bokkers dus op dezelfde plek kamperen.
MachoPablo
Geplaatst: 02-09-13 22:28
DendroFleur schreef:
Hulp is altijd prettig. Zal leuk zijn als we ook met een aantal bokkers dus op dezelfde plek kamperen.
Jij blijft daar ook slapen? bij de kawei?? ik ga morgen vrij vragen donderdag zodat ik in de middag ken wil nog ff door bos rijden 1 van de dagen .. heb alleen zondag nodig;) al ik vrij ben help ik je wel anders kom ik in de avond tegen 8 uur .