Anthonia_ schreef:hey ik heb gister nog even met jou gepraat haha wist niet dat jij dat was!
Klopt! stond naast je met mn paard na het rijden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
wendyke schreef:Al ben je een topruiter maar je hebt een simpel paard ben je niet door, dus ze kijken toch naar het paard
wendyke schreef:Al ben je een topruiter maar je hebt een simpel paard ben je niet door, dus ze kijken toch naar het paard
Anthonia_ schreef:wendyke schreef:Al ben je een topruiter maar je hebt een simpel paard ben je niet door, dus ze kijken toch naar het paard
klopt maar wat ik in St. Johannesga heb gezien was ook wel erg hoog niveau. Er waren in mijn ogen wel 10 mensen die zo door konden naar de volgende ronde. Maar aangezien er eigenlijk maar 1 plekje is gaan ze dan toch maar naar het paard kijken. Ze moeten toch wat.
Ingeltje schreef:ik heb helaas niet veel op- of aanmerkingen gekregen. Alleen dat mijn paard aan de kleine kant wasMaar ja? Wat doe je er aan?!
Ik vind haar gelukkig zelf niet te klein met haar 1.63m
ze liep lekker te sjouwen! En ze mocht actiever voor het achterbeen, dus ik moet meer overgangen gaan rijden. Dat klopt en daar zijn we in de training ook al druk mee bezig.
Meer commentaar heb ik niet gekregen dus dat vind ik wel jammer op zich, maar prima initiatief verder hoor.