romeorowan schreef:Als het hele verhaal klopt, dan is het vreselijk jammer dat de dierenpolitie in dit geval zo het boekje te buiten gaat. Want iedereen hier op bokt is een dierenvriend en iedereen zal het oprecht fijn vinden dat misstanden met dieren worden aangepakt.
Hierdoor krijgt de dierenpolitie een slechte naam, wat niet correct is.
TS schrijft ergens dat het bruine veulen al in haar bezit was, maar daar ligt de ruggegraat nog het meest bovenop. En ik ben van mening dat dat niet nodig is, zelfs niet als ze een groeispurt doormaken (doen alle paarden). Vorige winter was mijn 2,5 jarige enorm aan het wisselen en enorm aan het groeien, zodra ik hem wat ielig begon te vinden ben ik seniores priores gaan voeren, 3x per dag 2 kilo, zo kon ik hem 'netjes' houden.
MarijeD: waar zit je in Drenthe? ik heb hier mensen in de buurt die 2 paarden hebben, maar die paarden staan er totaal paardonwaardig bij. Als dat mannetje dat bij jou geweest is daar ook even naar toe gaat, misschien profiteren deze paarden daar wel van.
Bij de bruine hengst ligt zijn ruggegraat niet boven op en het lijkt wel zo op de foto maar die geeft een vertekend beeld ik heb vandaag nog eens goed gekeken en kan net zijn ribben voelen en op zijn ruggegraat is zijn vacht lichter en ernaast donkerder maar als je met je hand er over gaat dan voel je zijn ruggegraat niet.