er lagen nog best veel ES dekjes! ik had de rose/sahne/umbra en ik vond achterin de winkel opeens nog een halster van eurostar bijpassend en daar ging de helft vanaf dus die was 13,50 en ik had ook nog bijpassende sokken! Ben echt goed geslaagd!
ik wil ook zo graag heen! maar me ov is stuk dus dan kost t me 30 euro reiskosten:( worden die aanbiedingen elke dag aangevult of is het op is op?? (heb t topic nog niet helemaal gelezen)
Ik ben ook Helemaal Geslaagd hoor, ben al 3x geweest!! Ik heb een Hv polo rijbroek gekocht,, Leer halster, Liksteen, Anky dekje, Helestiek en Stal Schoenen,!!
En had hoofdstel gekocht heel leuk alleen TE klein BAALT dus die ken nog fijn bestellen Via internet omdat die nergens groter te bestellen is,,
xxx
LinsxDot
Geplaatst: 05-04-12 21:00
Lalee_ schreef:
Ik ben ook net terug! Heb niet heeeel veel geld uitgegeven gelukkig
Hoeveel was dat hoofdstel zoiets wil ik ook voor mijn pony
Deze was 25 euro Eerst 50,- Het leer voelt erg goed aan, ik ga hem dit weekend even passen. Ze hebben hem alleen in pony, ook in cob maar dan is hij bruin onderlegd.
Ik ga morgen (ein-de-lijk!), mocht uiteindelijk niet alleen gaan. Hoop dat ze er nog de gewenste Anky dekjes hebben (heb hier al een aantal zeer knappe zien passeren!) Dan 2 rijbroeken (hebben jullie leuke aanbiedingen gezien?) zien te scoren en nog eens voor handschoenen kijken. Ik hoop dat het de moeite waard is om langs te gaan.