Paard en koets S'hertogenbosch

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Paard en koets S'hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 13:41

Ben jij met die mist helemaal vanuit Holten gekomen? :wow:

De mist zal ook wel mensen parten hebben gespeeld. Wij reden rond half 11 het parkeerterrein op, en toen stonden we nog praktisch vooraan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 13:48

Hahaha joh ik rij een dikke 70.000 km per jaar, dan wen je wel aan weersomstandigheden. En deze keer hoefde ik zelf maar tot Apeldoorn, daarna mochten we lekker instappen bij Skippy1.
Jammer dat we je niet gezien hebben, ik heb nog wel naar je rondgekeken.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 13:59

ik wist niet dat je er was, dus heb je ook niet gezocht ;)
Zijn weer handig bezig _O-

muiske07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 15:08

stef schreef:
Muiske: Jou filmpje valt me 1 dink op. Lege tribunes...
En dat is absoluut geen verwijt naar jou toe, maar vroeger zat met een dergelijke spektakel show alles gewoon vól (en dan waren er nog 2x zoveel zitplaatsen als nu)

Idd, dat viel ons ook op :j
Nuja 11u45 een show doen vonden we ook wel vroeg.
Er was bijna nog geen kat te zien op paard en koets.
Aan de rechterkant zat er wel redelijk wat volk, toch meer dan de overkant en de linkerkant :D
Bij vrijheidsdressuur kwam er meer en bij de chevalerie was er toch redelijk wat volk.
Jammer dat er dan daar een en ander mis ging met Heyoka maar ik blijf toch trots op dat ventje.

Ik denk dat het stilletjes aan gaat uitdoven zoals veel evenementen.
Degene die spreekt bij de chevalerie is Thomas zijn vader, hij is nu 60 jaar en begon dertig jaar geleden met shows.
De pers kwam naar Brugge (woont daar) om te zien hoe een paard neer zat, hoe een paard op commando neerlag en ook voor die voltige.
De dag van vandaag heb je zoveel dingen die haast allemaal gelijkaardig zijn.
Mensen raken dat beu gezien, je moet al met een goeie verhaallijn afkomen waar er meer inzit dan enkel spektakel en dat is niet altijd even gemakkelijk.
Of je bent gwn zo goed als Clemence Faivre, Pignon, Honza, Lorenzo,... en noem maar op.
Die blijven naar mijn gedacht indrukwekkend.
Maar dan nog is het geen garantie dat alles vol komt te zitten.

DendroFleur: Heyoka is nu 5jaar oud, hij heeft vijf jaar op de wei staan grazen en nooit iets gedaan behalve dan braaf aan een halster en stalkoord mee gelopen.
Nu is hij vijf maand zadelmak, hij doet zeer goed en gaat heel snel ook.
Hij is enthousiast en wil bijleren, de vorige keer chevalerie was hij nog maar twee maand onder het zadel, dat was eind augustus maar wel met dat verschil dat dit buiten op een weide was waar hij wel veel beter liep.
Een binnenpiste heeft ie nog nooit gezien, denk dat hij dat alles maar wat raar vond dus kan het hem ook niet kwalijk nemen.
Maar ben zeer tevreden van hem, liggen, compliment en spaanse pas kent hij ook al maar in vd wouden we hem nog niet laten meedoen.
We wouden niet dat hij onder zou moeten doen ten op zichte van de andere paarden, vandaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 15:19

Ik ben het met je eens dat mensen tegenwoordig meer gewend zijn.
Maar je zult als organisatie toch ook kritisch moeten kijken naar het aanbod van je shows, en ik vond deze kwaliteit toch wel meerdere keren gruwelijk laag liggen hoor. Ik heb demo's gezien de ik op de gemiddelde open dag van plaatselijke maneges nog niet zou willen tegenkomen...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 15:25

Ik ben er zelf altijd van dat een show in basis goed in elkaar moet zitten. 2 jaar terug zijn wij met de mini's geweest om te barrelracen. Toen is er ook 1 combinatie onderuit gevlogen. Dat kan gebeuren, zeker als iets doet wat loei hard gaat.
Ik herinner me van vorig jaar foto's van een bels in een tweespan die onderuit ging.. Zulke dingen kunnen echt gebeuren, en dat geeft ook helemaal niks. Maar gewoon een beetje rondjes hobbelen (dit baseer ik op wat ik nu lees, want nogmaals, ik heb alleen de 1e heat van de scurry gezien) tja.. Dat trekt niet :n
Ik heb het programma thuis bekeken en er stond echt niks op wat ik perse wilde zien. Ja, de clinic natuurgeneeswijze, maar das puur omdat het een stalgenootje is en ik voor wat mental support wilde zorgen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 15:26

Ik was idd ook mee met een van de osteopaten die een demo gaf, anders was ik er ook niet geweest hoor :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 15:38

Misschien is het dan wel wat waard om eens een mail te sturen naar de organisatie. Als niemand laat weten wat hem/haar tegen is gaan staan, dan kunnen ze zich daar niet op verbeteren.

Ook mij is het erg tegen gevallen, miste een hoop standhouders. Kijk volgend jaar wel of er iets leuks op het programma staat, anders blijf ik wel thuis.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 15:39

organisatie heeft voorgaande jaren hier altijd mee gelezen, dus ik neem aan dat ze dat weer doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 15:40

Ik heb geen brengplicht.
Een organisatie heeft een haalplicht.

Waarom zou ik proactief moeite gaan doen voor HUN WERK?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 15:42

Dat snap ik dat je er zo over denkt. Toch lijkt het mij effectiever om ze gewoon een mailtje te sturen, is een stuk directer als op een paardenforum klagen.
Of ze hier wel of niet meelezen weet ik niet, is me in ieder geval nooit opgevallen :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 15:42

In het jaar dat er bij een stand een valk zat waar nogal wat ophef over was hebben ze zelfs gereageerd :j

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 15:43

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 15:44

Dat zijn berichten uit 2004. Lijkt mij niet meer zo relevant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 15:44

Evelli schreef:
Dat snap ik dat je er zo over denkt. Toch lijkt het mij effectiever om ze gewoon een mailtje te sturen, is een stuk directer als op een paardenforum klagen.
Of ze hier wel of niet meelezen weet ik niet, is me in ieder geval nooit opgevallen :)

Ik heb verder niets te klagen hoor, leuke dag gehad. Maar dat had meer te maken met m'n gezelschap dan met het aanbod.
Ik zou er het entreekaartje een volgende keer niet voor over hebben.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 15:46

het gaat erom dat ze toen ook mee lazen en reageerden. Als ze dat toen konden, kunnen ze dat nu ook

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 15:49

Volgens mij zit er nu een hele andere organisatie als in 2004. Maar goed, vind dit een gevalletje "achter de rug om praten". Maar dat is MIJN mening. Ik vind het eerlijker om klachten/zorgen en andere opmerkingen direct naar de organisatie te sturen ipv op een paardenforum te spuwen.

Zo heeft ieder zijn mening :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 15:52

Hier de support-van-Sonja-ontvanger! :D Helemaal met jullie eens...als ik er niet had gestaan met een clinic en dus vrijkaartjes, was ik er niet heen geweest. Ik heb genoten van een aantal shows, maar ook vol verbazing naar andere shows zitten kijken...dat kan toch geen promotie voor een ras oid zijn!?
Puntjes die we wel aan de organisatie hebben doorgegeven:
-programmawisselingen communiceren met de clinicgevers (ik moest zaterdag ineens een uur later, stond niet in het programma en was mij niet verteld)
-een bord met tijden en onderwerpen van clinics bij élke ring (waar je ook gelijk programmawijzigingen op kunt aangeven!).

Overigens heb ik het met mijn supporters wel enorm naar mijn zin gehad en ik vond het erg leuk er gestaan te hebben met mijn eigen kleine clinicje! :j

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 15:59

Hoezo achter de rug om praten? Het is een openbaar forum hoor, iedereen kan en mag er lezen. Er daarbij zijn ervaringen uit eerste hand gewoon toegestaan en is het geen sprake van smaad of laster of weet ik veel.
Je moet er niet meer van maken dan het is

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 16:02

Stef, je vat het weer eens veel te negatief op. Het staat niet voor niets tussen haakjes.
Ik begrijp heel goed dat het een openbaar forum is, daarvoor zit ik inmiddels wel lang genoeg op bokt.
Maar toch vind ik het netter naar een organisatie om het hun direct te laten weten.
Niet alle organisaties zoeken het hele internet af naar reacties van bezoekers, of het openbaar op een forum staat of niet.

Maar goed, blijkbaar respecteer je mijn mening niet, gezien het feit dat je er elke keer tegen in gaat en het erger maakt als ik het getypt heb.
Dus ik ga je vanaf nu maar gewoon negeren, lijkt me beter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 16:10

Ik heb de puntjes die de organisatie direct aangingen ook naar ze teruggekoppeld. Ik denk echter dat de kwaliteit van de presentaties van de rassen en de kwaliteit van de demo's vooral ook naar de rassen en demogevers teruggekoppeld moeten worden en daar zitten er veel van op Bokt.
Overigens is het in deze tijd IMO bijna wel een must om het internet af te speuren naar recensies over je evenment... ;) T is echt een digitaal tijdperk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 16:11

Ik vind dat ook bij een stukje aftersales horen hoor :j
Incasseren en weer vertrekken werkt op de lange termijn niet meer in deze wereld. Ze zullen kwaliteit moeten bieden, en daar heb je evaluaties voor nodig.
Is niets negatiefs aan.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 16:12

skippy1 schreef:
Ik heb de puntjes die de organisatie direct aangingen ook naar ze teruggekoppeld. Ik denk echter dat de kwaliteit van de presentaties van de rassen en de kwaliteit van de demo's vooral ook naar de rassen en demogevers teruggekoppeld moeten worden en daar zitten er veel van op Bokt.
Overigens is het in deze tijd IMO bijna wel een must om het internet af te speuren naar recensies over je evenment... ;) T is echt een digitaal tijdperk.

Weet ik ;)
Maar als iemand een negatieve ervaring met jou heeft (je hebt een bedrijf zo te zien) hoor je dat dan niet liever direct van de persoon dan dat je het ergens op een forum leest?
Ik zou het in ieder geval liever van de personen direct horen en niet heel het internet af hoeven speuren om reacties te lezen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 16:16

Tja...er is IMO wel een verschil tussen een evenementen organisatie die grote beurzen organiseert waar veel mensen op af komen of een 1-mans bedrijfje. ;) Je ontkomt er als organisatie van Paard & Koets niet aan dat je besproken wordt op een forum als dit en ik denk dat je júist hier moet meelezen om verbeterpunten te ontdekken en dingen die goed aansloegen te filteren. :j Je kunt het volgens mij dan ook juist goed gebruiken om te verbeteren!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 16:22

Vind ik ook Skippy :j

Evilli, dat ik jou mening niet deel, zegt niet dat ik jou mening respecteer :n