De mist zal ook wel mensen parten hebben gespeeld. Wij reden rond half 11 het parkeerterrein op, en toen stonden we nog praktisch vooraan
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
stef schreef:Muiske: Jou filmpje valt me 1 dink op. Lege tribunes...
En dat is absoluut geen verwijt naar jou toe, maar vroeger zat met een dergelijke spektakel show alles gewoon vól (en dan waren er nog 2x zoveel zitplaatsen als nu)
Evelli schreef:Dat snap ik dat je er zo over denkt. Toch lijkt het mij effectiever om ze gewoon een mailtje te sturen, is een stuk directer als op een paardenforum klagen.
Of ze hier wel of niet meelezen weet ik niet, is me in ieder geval nooit opgevallen
skippy1 schreef:Ik heb de puntjes die de organisatie direct aangingen ook naar ze teruggekoppeld. Ik denk echter dat de kwaliteit van de presentaties van de rassen en de kwaliteit van de demo's vooral ook naar de rassen en demogevers teruggekoppeld moeten worden en daar zitten er veel van op Bokt.
Overigens is het in deze tijd IMO bijna wel een must om het internet af te speuren naar recensies over je evenment...T is echt een digitaal tijdperk.