Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maydine schreef:IloveNikitaa schreef:@ maydine, weet je nog waar icarus ongeveer stond ? & bij welke paarden etc?
Op het particulieren veld, dus de niet vergunning/standhouders veld, op de hoek aan de hand van een van die mannen.. Niet bij andere paarden vastgeknoopt dus.. Later zag ik hem nog in een straatje tussen beide velden in met dezelfde mannen.. Daarna niet meer gezien..
Kun je niet aan de vorige eigenaar vragen waar hij hem heen verkocht heeft?
Redneck1 schreef:KirstenChes schreef:ja klopt stavros inderdaaddie was van mensen waar ik heb gereden, heb hem ook keertje gereden was ook maar 1x echt een leuk dier ben wel benieuwd waar die terrect is gekomen.
volgens mij is hij niet verkocht, want ik zag die man die ermee stond ermee naar de trailer lopen
maar valt niet veel van mij te zien
maar heb ik dus door verkocht en was een benieuwd als die kennis van je die had gekocht;) annastasia schreef:Valt mij mee. Kon er nog op gereden worden? Als hij nl Z geklasseerd is dan is het misschien ook wel een goed leerpaard.
ik vraag het morgen na. Hij is goedgekeurd en ik weet dat die mensen er meer voor zouden vragen maar exacte prijs weet ik niet
. Ik vind ook dat de dierenbescherming daar wat aan mag gaan doen. janflicka schreef:Ik ga zelf nooit naar de zuidlaardermarkt (wel ooit eens geweest) maar weet gewoon dat ik dan geheid met een zielig kneusje thuiskom![]()
Vind het wel altijd leuk om hier te lezen wat anderen hebben gezien of gekocht![]()
Het vervoeren van kleine paardjes in een auto keur ik niet goed(en is inderdaad ook strafbaar)......maar moet eerlijk bekennen dat ik mijn miniveulen heb opgehaald in een flink formaat busje![]()
In een normale auto had ik het absoluut niet gedaan of durven doen....maar in een busje wel
Michellette schreef:Leuke jaarling KWPN-merrie, vraagprijs €700,-, aanbieder kreeg bod van €400,- dus bleef staan. De grote schimmel met zadel is inderdaad een shire, stond de laatste maanden aan de N360 bij Ten Post bij Kazemier. Stond er nog om 14.45 uur.
Een dwergfries met waterhoofd zien staan en een fries waarbij het erg moeilijk gaat worden een zadel voor te vinden tenzij er een kamelenzadel op komt te liggen.
Loran schreef:janflicka schreef:Ik ga zelf nooit naar de zuidlaardermarkt (wel ooit eens geweest) maar weet gewoon dat ik dan geheid met een zielig kneusje thuiskom![]()
Vind het wel altijd leuk om hier te lezen wat anderen hebben gezien of gekocht![]()
Het vervoeren van kleine paardjes in een auto keur ik niet goed(en is inderdaad ook strafbaar)......maar moet eerlijk bekennen dat ik mijn miniveulen heb opgehaald in een flink formaat busje![]()
In een normale auto had ik het absoluut niet gedaan of durven doen....maar in een busje wel
Sorry, maar in mijn ogen is een busje ook een auto..
Dus dan zou je in ene busje het ook niet durven..
Snap nl. niet wat daar het verschil in is..
Maar goed, genoeg over het vervoeren in de auto.
Nog meer aanwinsten?
).