Maar ik ga maandag gewoon aan Sandra vragen wat het handigst is. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar ik ga maandag gewoon aan Sandra vragen wat het handigst is.

maar de springtuin is wel het gaafst! Maar drafbaan en buiten rijden wordt dan niks..
d0nnaa_dan schreef:Hopelijk kunnen we het omwisselen voor iets leerzamers als er veel mensen van onze leeftijd in de groep zitten. Sorry, maar voltige vind ik echt iets voor ponykamp...
Ach, we zien het wel! Heb echt zin in de springlessen, wil echt graag een paard/pony die dat leuk kan!

d0nnaa_dan schreef:Hopelijk kunnen we het omwisselen voor iets leerzamers als er veel mensen van onze leeftijd in de groep zitten. Sorry, maar voltige vind ik echt iets voor ponykamp...
Ach, we zien het wel! Heb echt zin in de springlessen, wil echt graag een paard/pony die dat leuk kan!

en vond hem nogal stijf. _Roosmarijn_ schreef:Oakley kan / wil niet hoger dan 60 cm, ik spreek uit ervaring..en vond hem nogal stijf.

Maar Oakley heeft mij keihard voor de sprong naar voren gegooid zo de hindernis in, die vervolgens in elkaar stortte en op mij terecht kwam.
Toen zei Sandra dat hij zo weigerde omdat hij niet zo hoog wil / kan springen. Vandaar.
Merci is best groot, daar kom ik nooit op. 
Ik reed op Zalsa / Zalza. Heel lief paard, maar wel met karakter en een soort van gebruiksaanwijzing. Was wel jammer dat ik m eigenlijk gister pas echt lekker kon rijden.
Ben ik benieuwd naar.