In zin 1 al het antwoord

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabiertje* schreef:Het lijkt of komt toch zo over, dat ze Pacha mishandeld hebben omdat ze hem niet hebben ingeslapen. Of dat hij geen echt paard kan zijn omdat hij alleen op de wei staat.. Ik wil maar hebben, dat er veel ergere dingen zijn als dat een paard enkel en alleen op de wei staat. Hier staat bij ons in de buurt ook een shetlander helemaal alleen.. Paardje is voor de rest wel kerngezond.
Colway schreef:Maar wie zegt dat ze nu zoveel pijn heeft dan?
Citaat:Eerste- en tweedegraadsbrandwonden kunnen spontaan genezen, dat wil zeggen zonder huidtransplantatie. Derdegraads brandwonden kunnen alleen weer een huidbedekking krijgen door ingroei vanaf de randen, wat een heel langzaam proces is.
lizie67 schreef:Als je jezelf nou zou voorstellen in een brandend huis.
nou en je komt er weer uit maar wel met brandwonden en je moet naar het ziekenhuis,
Dan is het ineens normaal dat er iets aan gedaan word en daar heeft ook niemand problemen mee.
Ik snap wel dat mensen kunnen praten en zeggen hoe ze zich voelen en paarden niet maar toch....
Mee eens of niet?![]()
Arabiertje* schreef:Oh jee, nu moet ik echt lachen. Als ik niet reageer op een positieve reactie krijg ik op m'n donder dat ik negeer. Doe ik het dan wel, dan lijkt het alsof ik enkel maar positieve reacties wil.. Komaan, ga ON-TOPIC en verpest het Topic niet door hier maar weer 3pagina's vol discussie's te gaan gooien. Ieder zijn eigen mening punt andere lijn!
Miracle_ schreef:Arabiertje* schreef:Ohja, uiteraard [naam]. Je hebt volledig gelijk
Ik vind je reacties eerlijk gezegd steeds vervelender uit de hoek komen..
Alles wat niet in het "Oh wat sielugh, respect!" straatje valt, is opeens maar allemaal negatief?