Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dagmar_k schreef:Soms vraag je je af waarom zijn er nog steeds zulke markten?
Wat R0oszs ook zegt, een prima kans om te verkopen. Mijn eigen idee is dat er toch veel boertjes zijn die een overschot aan paardjes hebben staan. Het is ook iets van oudsher denk ik.
Jammer! kippiekipp schreef:Nouja ik weet wel dat de prijzen die gevraagd werden voor de pony's heel erg
verschilden... stond een meisje met een ik geloof 3,5 jarige pony was ongeveer
een c pony kreeg een bod van 1000,- maar ze ging er niet mee akkoord.. lijkt mij
toch best een nette prijs voor een c pony die net een beetje beleerd is..
En er was een man met een bonte shet hengst, gaaf beestje had lange manen en
dikke staart en voorpluk. Die vroeg er 800,- voor wat ik ook érg prijzig vind... zat
geloof ik wel papier bij maar dan nog
xSaskia schreef:kippiekipp schreef:Nouja ik weet wel dat de prijzen die gevraagd werden voor de pony's heel erg
verschilden... stond een meisje met een ik geloof 3,5 jarige pony was ongeveer
een c pony kreeg een bod van 1000,- maar ze ging er niet mee akkoord.. lijkt mij
toch best een nette prijs voor een c pony die net een beetje beleerd is..
En er was een man met een bonte shet hengst, gaaf beestje had lange manen en
dikke staart en voorpluk. Die vroeg er 800,- voor wat ik ook érg prijzig vind... zat
geloof ik wel papier bij maar dan nog
Heb dat hengstje ook gezien. Wow, die was echt heel mooii. die manen ook!
Toen mn moeder de prijs vroeg zei die; 950 euro. iets meer dus.
), de mega-shire heb ik ook gezien (zwarte met wit aan de benen). Verder vond ik er wel een aantal hele leuke a/b-welshjes bij staan (zag mn dochtertje er over een paar jaar al op wegrijden haha).
denk dat het de combinatie was van minder drukte met mensen enLeorah schreef:Ik ben er ook geweest, vanmorgen op tijd. Lekker door het modderbad heen. Gelukkig was ik met mn slaperige hoofd nog zo slim om een paar laarzen in de auto te gooien.
Ik heb een leuk hoogbenig vosveulen van ZIZI-Top gezien, een enorm grote bruine (ff naast gestaan en ik gok dat ie richting de 1.88), de mega-shire heb ik ook gezien (zwarte met wit aan de benen). Verder vond ik er wel een aantal hele leuke a/b-welshjes bij staan (zag mn dochtertje er over een paar jaar al op wegrijden haha).
Op een veldje waren ze met een knappe fries aan het rijden, hoorde dat ie voor 1600 verkocht is.
Ik vond het dit jaar op de één of andere manier leuker dan vorig jaar. Had het idee dat ik de meeste paarden beter kon bekijken. Of er nu minder paarden stonden, of dat het iets rustiger was qua publiek weet ik niet helemaal.
Leorah schreef:Aan de vrachtwagens te zien, denk ik dat er heel wat spul naar de slager is gegaan ja.......
Hebben jullie trouwens ook dat paard gezien met die enooorrrrme karper-rug?? Ik vond het ZO SNEU dat dat arme dier daar nog die hele dag moest staan in de drukte.. waar hij naartoe ging, leek me wel duidelijk.