Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HumbleTalent schreef:@Spatter, ik weet dat je er nogal bijzondere ideeën bij de reining op na houdt, maar een winnaar met pimpelpaarse beenbescherming gaat hem denk ik nooit en te nimmer worden.
Daarbij worden wij ook moe van jouw ideeën hoe je vooral niet professioneel op de show hoeft te komen door altijd maar te zeggen dat het in de lagere levels allemaal nog niet zo hoeft.
@princess20, gekleurde beenbescherming is voor thuis. Op wedstrijd is het zwart of wit. Dat heeft te maken met de attentie die je wilt leggen op de beenbescherming, maar nog veel meer te maken met de professionaliteit die je uit wilt stralen naar de jury. Je hebt er aandacht aan besteed en er hard voor getraind. Je neemt je sport serieus. Als je dan met felgekleurde beenbescherming komt aanzetten of een pipo de clown hoed op je hoofd dan geeft dat een verkeerd signaal. Het zou prachtig zijn als de jury door uiterlijk vertoon heen zou prikken, maar dat is gewoon niet de realiteit. Dus je wilt er voor zorgen dat de jury vanaf moment 1 bij binnenkomst niks op je aan te merken heeft en blanco begint met jureren of onder de indruk is van je verschijning en positief begint met jureren.
Hoewel ik denk dat donker rode peesbeschermers niet zo schokkend zullen zijn denk ik toch dat je dan net zo goed zwarte om kunt doen.
coydog schreef:Nadeel van een sportbh is dat het de boel zo "centreerd", heb daar nog geen oplossing voor gevonden.
Maar je hebt gelijk, de boel mag best stevig zitten voor een rustiger beeld