dropje2 schreef:Een mooiere afsluiting van onze wedstrijdcarriere had ik me niet voor kunnen stellen![]()
Mijn grote lieve zwarte kanjer mag nu heerlijk buitenpaard worden en moederen over PGM Viho
Toch vind ik het jammer dat ik nou nooit "con-collega's" van jullie heb kunnen zijn. Nou ja, dan moet we dadelijk maar met Viho en Daisy de strijd aangaan
dropje2 schreef:Nog één klein verhaaltje wat ik jullie niet wil onthoudenToen Rose na de laatste dag in haar, met linten en medailles behangen, stal stond, kwamen er twee heren de tent binnen, keken eens even naar de verzameling en naar Rose, waarop één van de heren aan me vroeg: "Wat moet die kosten"
![]()
Waarop ik antwoordde: Ze is niet te koop mijnheer.. "Oke... maar wát moet ze kosten? Ik weer: Mijnheer, ze is niet te koop!!! Leo kwam er ook bijstaan, toen droop hij af met de woorden..."Nou, ik zie het al, familiebezit zeker.."![]()
Later konden we er wel om lachen... BlackRose is onbetaalbaar!
Ha, zoiets is toch niet in geld uit te drukken........

Toen Rose na de laatste dag in haar, met linten en medailles behangen, stal stond, kwamen er twee heren de tent binnen, keken eens even naar de verzameling en naar Rose, waarop één van de heren aan me vroeg: "Wat moet die kosten"
rose is onbetaalbaar
, een super team samen
.