Woorden schieten nu inderdaad tekort. Nogmaals heel veel sterkte meid! Uit het oog maar niet uit je hart!
sevke
Geplaatst: 20-04-10 11:57
Heel veel sterkte, en troost je : je hebt de juiste beslissing genomen. Ik heb vorig jaar ook een paardje verloren aan ataxie, en ik heb zijn leven nog langer willen rekken, helaas tevergeefs, uiteindelijk hebben we hem ook laten inslapen. Ook een geval van ataxie door trauma. Pb mij maar voor meer info als je wil.
Ik heb je topic gevolgd en ik heb enorme bewondering voor je heldere manier van beschrijven van de hele situatie, ik kan me voorstellen dat je hoofd momenteel alles behalve helder is.
Veel sterkte met dit verlies, je wist dat je afscheid moest gaan nemen, maar dat het zo zou aflopen had je in je ergste nachtmerrie niet gedacht.
Ik ken je niet maar heb het topic gevolgd en al eerder gereageerd. En ook hier vloeien tranen over mijn wangen. Wat ben jij sterk geweest zeg! Heel erg dapper.
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd, onthoud dat je de juiste keuze hebt gemaakt
Ik heb vol respect je verhalen zitten lezen.Petje af.Je komt over als een sterke vrouw die een moeilijke keuze heeft gemaakt maar ook heel goed weet en voelt dat je de beste keuze gemaakt hebt.
Heel veel sterkte toe gewenst deze moeilijke dagen en probeer je te focussen op de mooie herinneringen,knuffels en de dingen die je voor Val gedaan hebt,maar vooral aan de tijd die je samen gehad hebt.
Wat een verhaal, wat een schok... Ik kende je op een andere manier dan via je paard of topics maar uiteraard heb ik veel foto's zitten kijken en je een beetje gevolgd.. Ik denk dat alle lieve woorden tekort schieten maar verzachten zal het vast een beetje
Ik wil je heel erg veel sterkte wensen in deze ongelooflijk moeilijke en oneerlijke tijd maar hou je vast aan de talloze herinneringen die je hebt aan jouw Val
Fijn dat je lekker op tijd was het is moeilijk z'n moment
dit gedicht heb ik gemaakt toen mijn ouders mijn hond hebben laten inslapen terwijl ik 4 weken niet naar huis kon
Ik zou dagen kunnen huilen, weken maanden, jaren. Tranen zouden altijd vloeien, maar ik wil er wat bewaren. Bewaren voor juist die momenten dat ik je het allermeeste mis. Dus voor een soort van noodgeval, pas als de helse pijn opnieuw voelbaar is. Tranen zouden blijven stromen, want dat je weg bent is een feit, maar hoeveel pijn me dat ook doet, ik wil niet al mijn tranen kwijt. Daarom als ik aan je terug denk, vloeit er 1 traan over mijn wang, die spreekt voor miljoenen tranen.
Meid denk met een traan terug aan de leuke tijden die jullie samen hadden huil lekker dit is echt niet erg
Heel erg veel sterkte
cYn
Geplaatst: 20-04-10 15:46
jeetje, ik heb heel je topic al een tijdje gevolgd. Ik heb er geen woorden voor .. zo erg. Ik moet zeggen dat ik er vanmorgen niet aan gedacht had, en vrolijk met mijn paardje aan het tutten was. Dat gevoel wordt nu wel ineens heel dubbel, op het moment dat ik heel vrolijk mijn paard aan het verzorgen was, moest jij afscheid nemen van de liefde van je leven. Meid, ik wens je heeeeel veel sterkte maar je hebt zeker de juiste beslissing gemaakt. Ik bewonder je enorm dat je zo sterk bent, want je zal wel kapot gaan van verdriet. Ik ben hier nooit zo goed in, maar ik wilde je mijn medeleven betuigen.
Patries, jeetje, ik wist gewoon niet hoe ik moest reageren, heb je hele topic gevolgd/gelezen.. Ik heb hier geen woorden voor ik volgde je altijd natuurlijk ook vanuit het topic! Dat het zo moest aflopen héél héeel veel sterkte! k weet niet wat ik meer kan zeggen...
Ook hier tranen. JE bent moedig en dapper om dit besluit voor Val te nemen. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen de komende tijd. Val zal je je hele leven in je hart sluiten.
Tammii
Geplaatst: 20-04-10 19:06
Ik kwam eerst je nieuwste topic tegen, toch eerst dit nog even gelezen.. Wat erg allemaal.. heb er geen woorden voor..
Je heb geprobeerd altijd het beste te doen en door te zetten.. heel erg knap! hierbij mijn medeleven.. heeel veel sterkte!!
Mariposa11
Geplaatst: 20-04-10 19:08
"fijn" dat hij zo rustig en snel is gegaan...Heel veel sterkte de komende tijd! Je hebt zoveel voor hem gedaan, daar is hij je vast en zeker heel dankbaar voor..