Kev schreef:oh ja zie het in je onderschrift!
om 11 uur dacht ik als het nog niet veranderd is!
Nou ik zag wel staan dat het m1 en m2 veranderd is dus ga even kijken:P
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Phylos schreef:Kev schreef:@phylos: hoe hebben jullie je bak goedgehouden met die sneeuw dan?
geloof het of niet, maar wij hebben gewoon een bak waar de grond is omgehaald. Dus de zwarte grond naar beneden het witte zand naar boven, geen dreinage of wat dan ook. Mijn vader haalt iedere keer als er sneeuw op ligt de sneeuw eraf met de trekker en zo'n bak die je achter de trekker hangt. Daarmee 'schraapt' hij de sneeuw eraf en legt dat op een grote bult achterin de bak. De bak is dus wel ong 5 meter korter, maar dat is voor een tijdje niet zo erg. Ook gooit hij er kilo's zout in en sleept hij hem daarna weer. Ook als de paarden overdag in de bak hebben gestaan (ze kunnen nu niet in de wei met die sneeuw) sleept hij hem weer, zodat als het gaat vriezen de bak wel mooi gelijk blijft. En doordat de paarden er steeds inlopen, wordt het zand ook wat losser en wanneer er sneeuw op ligt is dat een soort isolerende deken, waardoor het zand niet bevriest

mirjamalvaro schreef:Ik heb zondag kringfinale, is aan de overkant. 2 minuten rijden van stal ofzo.

) 
CCindy schreef:Ivet_Bliksem schreef:Helaas heb ik me moeten afmelden voor de selectie kan nu niet rijden, gister heb ik mij (boven, helemaal bij de schouder)arm gebroken
Balen zeg... maar vooral pijnlijk! Beterschap ermee!![]()
![]()
Je maakte wel kans om naar de regiokampioenschappen te gaan of niet? ...
Eind v/d maand de tweede

Maargoed dat heb je met een jurysport, daarom spring ik veeeel liever..
heb nog weinig kunnen oefenen...
__Marloes schreef:DEEW, kev en milou; heel veel succes as weekend met de selecties
Hier nog een die de sneeuw zat is... Pff je kan gewoon niets, en ik heb gewoon geen tijd om iets aan de bak te doen door school, werk enz..

snoeppig schreef:Ik had een mail gestuurd naar de vereniging waar onze laatste selectie is zaterdag (die al een keer verplaatst is wegens de sneeuw) maar ze waren met man en macht bezig om de buiten bak (waar we losrijden) goed te houden...

snoeppig schreef:Ik ben ook heeeel erg blij dat ik op een stal sta met een goeie 20x60 binnebaan!
Voor zover ik het weerbericht zag geven ze niet echt meer erge sneeuw op hier in de omgeving. Hopen dat het zo blijft want ik wil nu wel eens weten wie er doormogen naar de regio's.