Ik heb nog wat stills van mij op mijn lievelingspony's op de manege waar ik reed.. Ik koos meestal de meest eigenwijze gevallen uit en ging daar dan een proefje mee doen, wat niet altijd even goed ging..
Eerste keer met dit paard op wedstrijd, is hengst & toen 3,5 jaar. Op 1:06 zie je iets heeeeeel vaag vliegen, weet nog steeds niet wat, geen vogel alleszins! en toen moest 'k op M (1:48) aanspringen in galop wat dus fout ging & nee we waren niet uit geweest de avond ervoor, ookal slingert 'ie. Dit zorgde voor genoeg stress om op 2:13 een plankje af te slagen btw: m'n teugels zijn veel te lang, zo rij 'k nu niet meer
Eliine
Geplaatst: 06-06-09 09:56
Geniaal topic dit Heb echt kromgelegen van het lachen bij sommige bloopers
Heb er zelf ook nog eentje gevonden. Tijdens de Shetlandpony Indoor, het springen aan de hand. Is al een hilarisch onderdeel opzich, maar als je dan ook nog eens de cameravrouw en de jury omver gaat lopen... Het is gelijk aan het begin van het filmpje, Eline (ikzelf dus ) en Umpire Wel je geluid aanzetten
Achjah iedereen zo zijn persoonlijke mening wat nou een blooper is .
xGaab
Geplaatst: 06-06-09 12:37
Zat net met een vriendin van mij mee te kijken en ik vind het een leuk topic ik blijf even kijken en zal binnekort ook even een blooper van mijn pony er op zetten als ik er een kan vinden!