toch begint ze vrij snel bij te komen, de buik is voller in elk geval. Ze heeft vandaag de rest van de brokken op ze heeft 1 handje laten liggen. Dus ze heeft nu in 2 dagen een kleine kilo brok op en een paar happen slobber. Denk dat ze gewoon veel gras eet.
Ze is me wel aan het uit proberen. Toen ik haar uit de wei haalde kon ik haar wel pakken, maar ze kwam niet naar me toe (had emmertje bikt mee genomen anders loopt ze van me weg) maar ze ging elke keer stil staan en dan zat er geen beweging meer in. Wil ze bij die andere blijven staan.
Poetsen op de poetsplaats was een ramp. Ze was zo nerveus en loperig dat ik haar niet vast durfde te zetten dat was geheid hangen geworden. Dus maar onder het vast houden borstel er over. (was alleen) Maar van de zenuwen toch nog 2 keer lopen poepen.
Kon haar niet op gezadelt krijgen alleen

Toen ze wat rustiger was zadel gepakt en op gelegt. Lag niet helemaal lekker, omdat ze nu zo smal is even de onderlegger gevuld met shims maar nu was die iets te smal dus lag hij er iets te veel boven op. Maarja ze was zo gestrest alweer dus maar laten liggen.

Zal vanmiddag nog een paar foto's laten zien.
morgen gaat mijn broer mee. Die gaat me morgen helpen wil ik morgen even gaan rijden.
De kalmerings spuitjes lijken niet echt te helpen. Zodra ik haar in handen heb is ze strak van de spanning.
In de wei zetten ging wel beter. Ze was rustiger, heb eerst een aantal rondjes aan de hand gelopen in de wei voor ik haar los liet zodat ze leert dat ze niet gelijk weg mag galoperen en dat ging al beter als eergister