Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hoi schreef:ben ook gister naar Apassionata geweest ik vond het wel leuk alleen idd het kon beter,Helaas kwam Lorenzo niet in Antwerpen nee vond ik wel jammer. Tijdens een act van die japanse boogschieters toen struikelde een paard en viel de ruiter er van af:O maarja kan iedereen gebeuren maar gelukkig kon dat paard opstaan en nog lopen was een witte touwens. Met die Friezen vond ik ook niet erg netjes wat trekken en plukken enzo ook niet zo mooi idd.Shetjes waren idd leuk
hoi schreef:hoi schreef:ben ook gister naar Apassionata geweest ik vond het wel leuk alleen idd het kon beter,Helaas kwam Lorenzo niet in Antwerpen nee vond ik wel jammer. Tijdens een act van die japanse boogschieters toen struikelde een paard en viel de ruiter er van af:O maarja kan iedereen gebeuren maar gelukkig kon dat paard opstaan en nog lopen was een witte touwens. Met die Friezen vond ik ook niet erg netjes wat trekken en plukken enzo ook niet zo mooi idd.Shetjes waren idd leuk
Maar 1 ding vraag ik me af met die ijslanders met dat vuurwerk benen kan dat wel want dat kan wel gevaarlijk zijn.

Lielle schreef:dat is gewoon koud vuur, ik heb zelf ook wel eens die vonkjes op mijn handen gehad.
De sterretjes zelf doen geen pijn en voel je niet tot nauwelijks, het bovenste stuk van de staafjes worden enkel heet, en die zaten goed ver verwijderd van de huid/vacht/benen van de pony's
Mopske08 schreef:hmm, ik heb tijdens show ook maar 4 ijslanders gezien. Die 5e heb ik gemist in antwerpen... (kan ook aan mij liggen want ik neem medicatie die men geheugen beinvloed)

. zou idd kunnen dat er afgewisseld werd.
maar daarvoor waren wel al twee ijslanders gekomen toch?
Maar door de vacht en de afstand denk ik wel dat er kleine kans is dat er wat gebeurd.