Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amondi schreef:Imago01 schreef:Nou...schiet mij maar lek...
Eerder wilde ik het niet zo zien maar nu klopt er iets toch écht niet!
Ok, ze hebben allebei 1 onderdeel verknald maar in het algemeen was Anky's proef toch écht wel beter met veel minder spanning.!!
Isabell heeft ook nog een wissel gemist omdat ze in de hekjes belande en in de pirouette liep hij ipv doorspringen.....
Hanmar schreef:Ja, én we zien net dat je ook 74.nogwat% kunt scoren als je paard tot twéé keer toe in galop aanspringt tijdens een drafappuyement. Allebei netjes opgelost, Anky's paard sprong een keer de achterbenen niet mee in een wissel en Satchmo liep verder hele proef briljant. Ik vind het eigenlijk wel terecht zo, hoewel het natuurlijk jammer is dat Anky nu tweede staat.![]()
Maar goed, over het algemeen is Anky sterker in de kür, nietwaar? Dan moeten we dinsdag maar weer met z'n allen aanmoedigen!
joke20 schreef:Vanavond om half 9 meer dressuur
Idra schreef:detour schreef:Hij verzette zich gewoon compleet, het is nu op NL, en nu zit Isabell net zo hoog als Anky.. Bizar. Isabell maakte echt domme fouten..
Kom zeg, denk eens even als "niet Nederlander", wat is er dommer aan een stakend paard dan aan aangalopperen tijdens drafappuyementen en aan fouten in de seriewissels?
Claudia__ schreef:joke20 schreef:Vanavond om half 9 meer dressuur
Wat komt er dan vanavond?
amondi schreef:Imago01 schreef:Nou...schiet mij maar lek...
Eerder wilde ik het niet zo zien maar nu klopt er iets toch écht niet!
Ok, ze hebben allebei 1 onderdeel verknald maar in het algemeen was Anky's proef toch écht wel beter met veel minder spanning.!!
Isabell heeft ook nog een wissel gemist omdat ze in de hekjes belande en in de pirouette liep hij ipv doorspringen.....